That sunday outfit

Uten navn-16
Uten navn-12
Uten navn-13 Uten navn-14 Uten navn-15Uten navn-17
Wearing : Bukse Zara | Sko Aldo | Genser Bik Bok By Lene Orvik | Veske YSL | Jakke Ganni

Hei hjerter ♥ Feiringen igår var helt fantastisk, jeg har så mange gode og herlige venner at jeg blir helt varm om hjertet! Så mange fine gaver, blomster, og fine ord – jeg er bra heldig. Var hos oss til ca elleve, før vi hadde bord på Monkeybar! Kjempefornøyd med feiringen, og har mange gøye bilder på lur som jeg skal dele med dere.

Vi er i ordentlig søndagsmood her nå, var ute en tur før idag – men nå har vi krasjet i sofaen og er straks klar for Mariokart, altså – det er så GØY!

Håper dere får en nydelig søndag, vi kjører kanskje til Geilo ikveld – så da skrives vi derfra imorgen. LOVE

12 kommentarer
    1. Så fin outfit! Hvilken leppestift har du på?:-) og en ting til, hvilken type og lengde vippeextensions har du nå? Så utrolig fint <3 ha en fin søndag videre.

    2. Kan du finne ut av hvilket garn som den fine mariusgenseren din er strikket i ? Den ser så god ut å ha på seg, og du har nevnt tidligere at den ikke klør..Tenkte strikke en lignende og ønsker å bruke samme ullgarn som er brukt på din genser 🙂

    3. Det aller første bildet var noe helt spesielt. Rett og slett alt riktig. Nevnte jeg dritlekkert…..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg