Those sequin pants

Først vil jeg bare si tusen tusen takk for bursdagshilsener fra dere, dere får meg virkelig til å smile. Søte dere er ♥ Hadde en kjempefin dag, litt fri fra jobb, litt (mye) Mariokart, Fifty Shades premiere med jentene, og middag på Dinner med Gard til slutt. Så fornøyd med dagen, og helt overveldet over alle hilsener både her, på instagram og facebook. Er så kjekt når folk viser de bryr seg,  og man føler man blir satt pris på. Både kjæreste, familie og venner kom med såå mange varme ord til meg igår, at jeg blir helt svimmel, hehe. Veldig kjekt, blir så glad i hjertet mitt altså ♥

Her er gårsdagens bursdagsantrekk.

Uten navn-2Uten navn-6Uten navn-5

Bukse H&M | Topp H&M | Sko Zara | Veske Chanel

Fine jentene mine på premiere ♥

Uten navn-7
Og til slutt, den aller beste daten ♥

Uten navn-8 Uten navn-9

Regner med dere er spente på Fifty Shades og Grey premieren? Vel.. Den var ikke bra, det kan jeg bare si, hehe. Så det var veldig skuff, liker mye bedre bøkene! Tok seg litt opp etterhvert, men synes igrunn filmen var litt.. Teit, hehe.. Kan jo være den faller i smak hos andre..

LOVE og god helg!

24 kommentarer
    1. Hva er det med å ikke svare leserne dine når flere av de stiller d samme spørsmålet gjentatte ganger? Om du har tatt silikon. De har spurt i flere innlegg også, og du svarer ikke.

    2. Hei Lene 🙂 Liker bloggen din veldig godt og leser den hver dag. Det nye designet ditt er kjempe fint, men jeg syns det er så kjipt at når du blar deg nedover så blir bildene “hvite” eller hvordan jeg skal forklare det. Når jeg har bildene nederst på siden, men jo nærmere midten på skjermen dem kommer jo hvitere/uklare blir dem.. 🙁

    3. Kan jeg spørre hvilken hm butikk du kjøpte den på, og om den er fra trend- avdelingen, og om du akkurat har kjøpt den?

    4. Bloggen din har desverre blitt veldig treg og henger seg bare opp når man blar nedover på det nye deignet ditt 🙁 Jeg bruker Safari, men måtte bytte til Mozilla for å få lest bloggen din.Den var så mye bedre før :)Gratulerer med dagen på etterskudd forresten! 🙂

    5. Fordi mange lesere skriver inn kommentarer vinklet som om det står “på livet” at de får vite det. Når noen spørr om en ting 20+ ganger uten å få svar, vær så snill og ta hintet og la det ligge. Skjønner at du er nysgjerrig, men ikke alt er alles business. Uansett grunn så vil ikke Lene ta opp temaet på bloggen sin 🙂 Beklager min krasshet, du var ikke det store problemet, men den som fikk begeret til å flomme over. Håper bare folk generelt kan være litt varsomme, og la Lene være en inspoblogg innenfor mange andre temaer enn silikon og fillers 😉

    6. Super inspirerende blogg!Jeg har vært fast leser i flere år nå, og kommer nok aldri til og slutte med det heller! Det er såå gøy og følge med i all forandringen som skjer, og ikke minst alt du har oppnådd de siste årene som er sååå velfortjent! En av grunnene til at jeg har vært en fast leser i alle disse årene er rett og slett all den positiviteten, inspirasjonen og gleden du sprer!Ha en forsatt fin helg og happy valentines day!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg