That perfect weekend outfit

Ad for own collection

FRIYAY, og en liten vår relansering av sko-kolleksjonen min By Lene Orvik, jippi! ♥ Vår og sommer er perfekt for fine, sexy og edgy pumps og jeg kommer til å bo i pumps fremover kjenner jeg, har allerede begynt! Min favoritt look these days er uten tvil jeans, en enkel t-shirt, en fuskepels, bomberjacket eller skinnjakke og pumps. Funker så vel til hverdags som til fest, og behøver ikke være mer innviklet enn det. Enkelt, cleant ot kult! Alle hælene er i 10 cm, og veldig gode å gå i. (Jeg har 12 cm på bilde, så de er ikke så høye i virkeligheten altså..)

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetvsco-photo-1-8Pumps – Jeans Levi’s – Tshirt Cubus – jakke Ravn

Jeg kan friste med fri frakt på skoene som en liten hyggelig helge-gave fra meg til dere! Kom hjem klokken 03 i natt etter og ha kjørt fra Ålesund til Oslo sammen med Espen og Levi. Jeg og Espen var konfransierer på AMFI Moa i går, og det var så fantastisk gøy! Dette må vi gjøre mer av! Takk til alle som kom ♥ Idag er det full fart, før middag her hjemme med venner i kveld! Vi har et par på besøk fra Trinidad også, en kompis av Gard fra svømmingen og kjæresten, gleder meg til å hilse på!

SUSSER fra meg og Levibebi, min alle beste bestevenn!

 

23 kommentarer
    1. Hei Lene Jeg lurte på hvor du handler Levis bukser, eller/og hvor man kan få tak i ⭐️

    2. Hvilken Levis modell er denne buksen du har på deg? Rååå kul og den satt som ett skudd på deg! Har du klipt den av nederst selv eller kjøpt sånn? God helg 🙂

      1. Vet du hva, jeg vet faktisk ikke hvilken modell det er! Men jeg har sett buksa i Levis’ butikken, så bare vis de bilde <3 Klem

    3. Hvorfor relanserer du skokolleksjonen? 🙂 Er det fordi den ikke solgte så bra som forventet, eller var det hele tiden planen at den skulle relanseres til våren nå? 🙂 Interessant å vite for oss som ikke er så innsatt i hvordan det er å ha “sin egen kolleksjon” av noe 🙂

      1. Hei! Nå relanserer vi med påfyll av det som tidligere var 🙂 + litt rester som var igjen fra forrige salg 🙂 Klemmer

    4. Hei Lene,
      Jeg lurte på om du kunne få til å designe noen pumps som er designer for Hallux valux (sånn kul ved stortåa). Vet det er mange jenter som sliter med dette, inkludert meg selv og det er umulig å finne gode pumps som sitter bra!! Tror det er er stort marked for det 🙂 Jeg har nettopp flyttet fra Vika etter 8 år der, må si jeg misunner deg litt 😉

      1. Hei 🙂 Jeg skal dessverre ikke designe noe mer akkurat nå 🙂 Men håper du finner noen som passer deg bra <3 Åh, elsker Vika, koser oss sånn 🙂 Håper du trives der hvor du bor nå 🙂

    5. Hei Lene! Hvordan er disse skoene på str? Jeg har litt brei fot, så vurderte om jeg kanskje måtte gå opp en str. 🙂

      1. Hei! De er normale vil jeg si! Har de i 37 selv, min normale str 🙂 Men kan være du burde gå opp en str da ja, de er jo ganske smale ellers 🙂 Prøv og se, visst ikke får du byttet <3

    6. Hvor høy er hælen? Og er de gode å gå i? Er det noen god pute inni skoen? 🙂 Suuuuperfine hvertfall!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg