That outfit

Uten navn-4
HOW cool is this set? ♥ Love, love, love it!

Hei dere og fin fin lørdag! Våknet klokken 09, og lå i sengen å dro oss helt til klokken var 12. DET var deilig det, koste oss med smoothie, og The Killing. Den serien må dere se, anbefales virkelig! Vi er på sesong 3 nå, 1 & 2 var bra, spesielt siste sesong, men sesong 3 er noe helt annet, og helt rå! Hektet much? Oh yes.

Igår var jeg på Moodsfest sammen med Cathrine, Henriette og Renate, og det var så hyggelig! Spiste nydelig mat på Olivia før vi dro, og avsluttet kvelden med noen glass vin på Pinerolo. Girlsnight er gull verdt ♥

Antrekket fra igår fikk jeg låne av Geztus og Holzweiler, var på Holzweiler hos de herlige jentene der i noen timer igår – og snek litt på høsttrendene, SÅ mye fint altså.. Bare å glede seg. Så var jeg så heldig å få låne med meg dette settet hjem. Det kommer ikke i butikkene før april/mai om jeg husker riktig, og gjett om jeg skal sikre meg det!

Uten navn-6Uten navn-7Nå kommer Malene snart, kvalitetstid med litt besøk, og shopping litt senere, ikveld skal vi i bursdag. Hei hvor det går ♥ Tusen takk for nydelige og støttende kommentarer på innlegget igår! Var utrolig godt med en liten utblåsning, og enda bedre at dere var så positive og gode tilbake! Herlige dere. Dere gir meg SÅ utrolig mye! Jeg skal få svart på alle kommentarer ila helgen, men nå må jeg ta imot besøket her. 

SMIL fra Lene ♥

22 kommentarer
    1. Du er rett og slett FANTASTISK <3 et skikkelig godt forbilde. Jeg blir bestandig så glad av å lese bloggen din. Større inspirasjonskilde skal man lete LENGE etter. Heia deg fine Lene!!! <3 god klem

    2. Hei Lene!Et tips til en veldig enkel og god smoothie du bør prøve og lage: blåbær, banan og soyamelk! Kjempegodt!!!!

    3. Hei Lene! ville bare si at for meg så er du et utrolig flott forbilde med sunne verdier! og det har du vært alle årene jeg har fulgt deg, og vil fortsatt være selv med nytt kosthold eller ikke:-) er utrolig glad for at du skrev innlegget med ingen andre intensjoner enn å inspirere og motivere, og det setter jeg kjempe pris på:-) sliter ikke med dårlig mage selv, men jeg spiser usedvanlig mye snop og andre ikke sunne snacks.. og selv om det ikke synes på kroppen, så skjønner jeg at det ikke vil føre til noe godt! Derfor ser jeg virkelig frem til sunne oppskrifter og tips fra deg 😀 ha fortsatt en god helg og stå på! <3

    4. God helg nydelige, Lene! Hvordan går det?GRATULERER så masse med ny kolleksjon, utrolig kjekt! Kjempe stolt over deg. Så glad på dine vegner, gleder meg til å se det i butikkene når eg er hjemme i Norge <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg