That nude outfit

Deler av innlegget er annonse / konkurranse i samarbeid med Steen og Strøm

Uten navn-3
Uten navn-5Uten navn-6Uten navn-8Uten navn-1Uten navn-7Uten navn-4Shorts & Skjorte Nanushka, Steen og Strøm // Veske Proenza Schouler // Solbriller Barton Perreira // Caps Stella McCartney // Sko Adidas // Kåpe H&M

Et nude antrekk fra New York turen, må innrømme at jeg savner litt tilbake når jeg ser skyskraperene i bakgrunnen!

Reminder : Ikke glem og stem, og vinn gavekort på 10.000,- fra Steen & Strøm Magasin ♥

Så koselig at så mange av dere ville stemme på meg ift Stylingchallengen! Mange av dere slet med stemmingen også fikk jeg inntrykk av, snakket med de som sitter på avstemmingsdelen, og dere må bare prøve en annen nettleser, så kanskje det fungerer da. Tusen takk uansett ♥

Dere kan fortsatt stemme på den dere synes hadde best antrekk, og være med i trekningen av gavekortet på 10.000,- Og det kan dere gjøre her. Håper dere vil stemme på meg! Vinneren kåres ikveld på Steen & Strøm Magasin kundekveld.. Kommer du?? Meld deg på her da vel! Der vil vi vise frem antrekkene våre, og butikkene vil vise de fineste vår og sommerantrekkene! Det vil bli goodiebags til de første 50, så her gjelder det å være tidlig ute!

Håper vi sees!

6 kommentarer
    1. Skjemaet i det innlegget du har linket til er borte. Jeg prøvde å stemme to ganger for noen dager siden, men når jeg trykket på “send stemme”, så ble jeg bare vidresendt til facebookeventet. Har jeg klart å stemme da?

    2. Hei Lene ! KJempe fin blogg! bare lurte på om man kan bestille det antrekket fra Nanushka på nettet?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg