That friday feeling

16326246_10158643281655355_1459873243_oHOME! Aww that friday feeling ♥ Veldig godt og komme hjem, men FOR en tur vi har hatt. Helt fantastisk, jeg elsker å møte og bli kjent med nye mennesker. Den turen der kommer jeg ikke til å glemme ♥

I skrivende stund er jeg på kontoret. Dagen har gått vekk i at jeg for det første forsov meg med 3 timer #hellojetlag – i 2 timers møte med agenten min (vi har spennende planer fremover!) Og nå kom jeg nettopp ut av et annet møte. Så fredagen har gått i ett.

Nå er det helg, og for første gang på så lenge jeg kan huske, har jeg ingen bestemte planer. Så da får vi se hva helgen bringer. Neste uke har jeg stappfull kalender og jeg er supergiret på alt det morsomme som skal skje ift jobb ♥

Her kommer fredagslooken!
16325580_10158643251280355_2134701369_o16325727_10158643315885355_1423140092_oJakke & Bukse Zara – Caps Bik Bok – Sko Acne – Veske Gucci

Nå skal jeg ta helg, og komme meg hjemover ♥ Ønsker dere noen fine fridager!

24 kommentarer
    1. Hvor er kjæresten din da…?❤️
      Men du.. Du skrev for litt siden at du var så sliten… Forstår jeg godt! Det er jo mye wining & dining det går i, flere ganger i uken… Ikke rart du er sliten da! Det tar jo all enerigi!!! Det har jeg erfart..

    2. kan du ikke fikse klokkeslett på innleggene dine? av og til skriver du ting som “jeg våknet for bare en time siden” og da er det så dritt å ikke vite når du mener, hehe 😀

    3. Hva er det som skjer med deg og Jørgen? Du har ikke nevnt han den siste tiden og han følger deg ikke på insta lenger. Håper alt er bra!

    4. Håper du kjører på med litt mer blogging fremover, ment i aller beste mening! (Fordi jeg “savner” det:D )Du er vel den eneste bloggen av en tidligere lang liste jeg ennå trykker innom daglig og skulle håpet på mer-mer-mer. Håper du tar oss mer med inn i interiørjobben din, mer av Levi når du har henne og ellers nye morsomme sprell. God søndag Lene 🙂

    5. Hei! Det svirrer veldig mye rykter om at du har blitt singel igjen. Er det sant? Du har uansett min fulle støtte!

    6. Hei<3

      Dette har ikke så mye med dette innlegget å gjøre. Men lurte bare på i det sminke innlegget; hvilken farge det er på den enslige øyenskyggen som er på bildet? Litt sånn knæsj farge på den! Såg så fin ut

    7. Neeei er det slutt. I alle dager. Dere var Joo så forelsket.
      Mister troen på kjærlighet jeg nå. Dere var drømmeparet over alle.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg