That dress tho

Processed with VSCO with m6 presetMandagen igjen da, hei dere ♥ Jeg elsker morgenrutinene til meg og Levi, koser meg sånn med henne. Jeg våkner tidligst, og jobber fra sengen, og i 9 tiden våkner hun til liv også. Så da koser vi oss med morgentur, jeg gir henne mat mens jeg tar meg en kaffe, og så får jeg henne til å legge seg igjen på soverommet mens jeg jobber videre. Da kan hun sove i 1-2 timer, og det er deilig for mor! Hehe, godt å ha en valp som sover slik man får jobbet! ♥ I dag har jeg holdt på med regnskap for januar og februar, og nå skal jeg straks avgårde for å levere det. Vært litt busy med det siden tidlig idag, så mandags-spalten får vente til imorgen. Bruker litt ekstra tid på den, nemlig!

I mellomtiden tenkte jeg å vise dere antrekksbilder fra lørdag! United Influencers inviterte oss til Kick – off for 3 gang, og det kunne vi selvfølgelig ikke gå glipp av! Kick – off tok sted på Strømstad Spa, og det var så utrolig koselig! Nydelig hotellrom med utsikt mot den fantastiske skjærgården og havnen der, aktiviteter, mingling, middag, konkurranser og konsert med artister fra Universal. Dere kan tenke dere at vi storkoste oss ♥

Processed with VSCO with m6 preset  Processed with VSCO with m6 preset  Processed with VSCO with m6 presetProcessed with VSCO with m6 presetProcessed with VSCO with m6 presetProcessed with VSCO with m6 presetKjole Ganni • Sko Zara • Veske YSL • Leppestift Mac (Whirl)

Nå bærer det avgårde opp til regnskapsføreren og levere regnskap, samt vise frem lille L ♥ Er så deilig vårstemning ute, fin temperatur, fuglekvitter og fint vær. Får så mye energi!! LOVE

21 kommentarer

Siste innlegg