THAT DRESS & COAT

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAKjole Sando – Veske YSL – Sko Zara – Jakke & Other Stories – Øredobber H&M

Her kommer hele antrekket fra tirsdag ♥ Gleder meg veldig til å bruke denne jakken mye fremover nå, forelsket meg helt i den i London, og visste at denne ville bli mye brukt nå ila høsten. Både til hverdags og til fest. Synes den er litt annerledes og skiller seg litt ut fra de andre jakkene jeg har hengende i skapet. Denne er superfin til en skinnbukse, en skjorte og boots til hverdags også.

SMIL Lene

8 kommentarer
    1. Hei. Så utrolig fin du er. Det er du jo alltid, men dette var amazing!! Hvilken str har du i kåpen? Takk for en flott blogg. Jeg liker at den er så naturlig. Og din positivitet er imponerende. Mvh Randi

    2. Hei!Gjør du noe spesielt med håret for å få det så glatt? Jeg har så mange irriterende småhår, så hadde vært topp med tips 🙂

    3. Elsker jakken!! Kjolen minner meg om en drøm jeg hadde i natt – drømte nemlig at jeg var i bryllupet ditt! Haha:) Det var veldig fint, bortsett fra at en av brudepikene stakk en av de andre brudepikene i låret med en gaffel under seremonien! Og så fikk du en båt i bryllupsgave av Gard. Hahaha, veldig realistisk altså:p

    4. Nydelig kjole! Har du underkjole under? Isåfall hvor har du kjøpt den? Jeg har en lignende kjole og har lett ca over alt etter en underkjole med åpen rygg?

    5. WOW! Dette tror jeg må være den fineste outfiten jeg har sett deg i noen gang! For en herlig mix med kjolen og kåpen! Du ser helt fantastisk ut!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg