That dinner

Nå er det lenge siden jeg har delt oppskrift her inne. Det er kanskje på høy tid! God lørdag forresten ♥ I går hadde jeg og Levi besøk av Ana, og det var så hyggelig! Hun hadde med vin, og jeg stod for middagen. Ana luftet Levi slik jeg fikk gjort ferdig maten uten forstyrrelser, hehe.. Og til middag ble det biffstrimler med sopp og parmesan saus, fullkornspasta og salat. Det er så godt at det må jeg bare dele med dere. Kanskje det blir lørdagsmiddagen i kveld? I såfall skal du handle inn dette :

Processed with VSCOcam with a5 presetBiffstrimler (jeg bruker mørbrad av okse) – champignon – løk – fløte – parmesanost – salt – pepper – fullkornspasta – salat – rødløk – tomat – fetaost i glass

Stek kjøttet i smør mens du kutter opp champignon og løk. Kok opp pastaen i mellomtiden. Når kjøttet er stekt, legg det til side og stek løk og sopp. Når dette er ferdig, har du i kjøttet, og heller over fløte. Det skal være nok fløte til at du får ordentlig saus. Smak til med salt og pepper, og masse parmesan. Det blir så godt! La det stå å putre en stund slik kjøttet blir mørt og smaken setter seg. Server med salat til og et godt glass rødvin, håper det smaker ♥

Processed with VSCOcam with a5 presetVi har flyttet inn i en sidegate av Bogstadveien, i en splitter ny og nydelig leilighet! Det ER så fresht her! Her skal vi bo en uke.

Processed with VSCOcam with a5 presetDet er et firma som driver med korttidsutleie (heldigvis for oss..) Det er et helt nytt bygg med helt nye leiligheter, love it! Oslo Apartments heter firmaet ♥

Nå skal jeg og Levi gullet stå opp, ut og lufte oss litt før vi begge spiser frokost. Jentene koser seg sammen de ♥ I dag skal Ana passe Levi noen timer, mens mor skal ta seg litt fri og gå på Bubbles and brunch på Onda fra 13-18. Deretter blir det kosekveld med lille jenta mi etterpå!

GOD LØRDAG til alle dere!

8 kommentarer
    1. Det så supergodt ut! ÅÅ kan ikke du begynne med en oppskriftspalte? 😀 Synes det er veldig fint med litt inspirasjon i matveien, og du er jo så flink til å lage mat! Skulle egentlig ønske at det kom mer enn ett innlegg om dagen fra deg, er jo såå gøy å lese bloggen din 😀 Men forstår at du har mye å gjøre altså, men alle innlegg trenger jo ikke å være like lange 🙂 Klem <3

      1. Skal prøve å få kommet i gang i den nye leiligheten 🙂 Med oppskriftsspalte altså 🙂 Hyggelig du vil høre mer fra meg ellers og, men da tror jeg kvaliteten på innleggene faller 🙁 Er så vanskelig å holde de bra når det blir mer enn ett om dagen 🙂 Klemmer

    2. Hvor mye parmesan er det du har hatt i ca? Når jeg lager mat er jeg nemlig avhengig av eksakte mål, haha! (3/4, halve, osv). Har veldig lyst å overraske kjæresten med denne 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg