That denim

OLYMPUS DIGITAL CAMERA          Processed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetJakke Envii, Steen & Strøm • Sko (adlink) • Skjørt Balance Bik Bok • Tshirt Cubus • Briller RayBan

I går hadde vi en super feiring for Gard med familiebesøk, og senere 5-retters og kos på Cornelius ♥ Ble en tidlig kveld på meg da jeg sovnet 2 (!) timer på sofaen, mens Gard så film.. Ops, er så typisk meg! Nå har vi hatt en rolig morgen her på øya, med frokost ute i boblebadet av alle ting, hehe.. Koser oss. Levi elsker å være her altså, hun storkoser seg! Det er hyggelig å se. Straks skal vi begynne å pakke, deretter drar vi inn til byen og leverer Levi til “bestemor Kari” – vi skal nemlig på Theatro på lunsj med venner, og deretter skal alle i båten til Kari sin kjæreste i byen! Båten ligger der og venter på oss på kaien, Levi også! Så fortsetter vi en hyggelig kveld i båten med vin og kos ♥

Klem og ha en fin lørdag, alle dere!

9 kommentarer
      1. Den er litt liten, jeg gikk opp en str på den, men det var fordi jeg skulle ha et belte i livet 🙂 Trengte litt mer stoff da slik den ikke skulle bli for kort 🙂

    1. Så vakkert bilde av deg og Levi- to skjønnheter! 🙂 Levi er virkelig blitt veldig pen!! Man blir så glad i dem 🙂

      1. Snilling, takk! Og ja jeg er seff helt enig, hun er veldig pen <3 Heehehe… Stolt mamma daa vett 😀

    2. Så Kari, kjæresten og Poco på torget i dag, men ingen Lene :p Bummer! Tror jeg hadde blitt starstruck 😉 haha. Herregud for et nydelig vær vi har hatt i helgen <3 😀 kjekt at du har kost deg

      1. Hehehe ååå <3 POCO <3 Da hadde vi sikkert nettopp dratt! De gikk tur rett etter vi kjørte <3 Gøy at du kjenner de igjen 🙂 Klemmer

    3. Superfine briller 😀 Jeg har nettopp kjøpt meg like etter jeg så de på bloggen din 🙂 Jeg synes de er så fiine. Jeg har bare et lite problem, de sklir liksom litt ned hele tiden? Jeg føler jeg liksom må dytte de på plass hele tiden. Hvordan opplever du at de sitter? Håper på svar 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg