That braid

Gooood lørdag ♥ Igår hadde jeg en heelt fantastisk kveld, en meget vellykket lanseringsfest på Bar Vulkan. Så utrolig mange mennesker som kom, det var stappfullt og knapt plass for modellene å gå, hehe.. Artig! Så det var virkelig vellykket, og det gleder meg. Så takknemlig for alt. Veldig rørende å se sin egen kolleksjon på så flotte modeller. Helt herlig!

Får ikke bilder + film før litt senere ikveld, så regner med jeg får delt de med dere imorgen. I mellomtiden MÅ jeg vise dere den faaaantastiske fletten jeg hadde igår. Min kjære frisør Elisabeth flettet den på meg, og jeg elsker den!

Uten navn-47 Uten navn-45Hvor fantastisk er ikke den fletten? Brukte 3 pakker med clip-in hair for å få den så stor og fyldig. Sånn en skal jeg ha en annen gang og ♥ Igår hadde jeg på meg det hvite settet fra kolleksjonen kombinert med gull og rødt, synes det ble så fresht sammen.

Sett Lene Orvik collection // Sko Kurt Geiger // Veske YSL // Jakke Gestuz

24 kommentarer
    1. Du er er rett og slett helt nydelig! Du stråler 🙂 Så kjekt med lanseringsfest, gleder meg til å se bildene og til kolleksjonen kommer i butikkene 🙂 Håper du får en bra lørdagskveld og en fin søndag i morgen 🙂

    2. Så en video fra lanseringen, og ble skuffet når det kom til valg av modeller. Så noen som var helt greie også altså, men andre var utrolig tynne og helt sikkert ganske undervektige..

    3. Takk for en fin kveld i går. Jeg er Fotograf til en av modellene som gikk for deg i går. Fine klær.

    4. Nydelig flette og antrekk!!! Rett og slett rålekkert!! Kolleksjonen ser FIN ut altso, kor flink du er!!! :))Kvar er kjæresten din??? Har ikkje hørt snakk om han på ei stund..?

    5. Hei søta! :DDet her er så stas alts. Utrolig gøy å følge deg lene, du er SÅ flink!! 😀 Virkelig helt beundringsverdig 😀 Når kommer kolleksjonen i butikk? 🙂 Skal innover til Oslo for noen møter denne uken og har så lyst på noen plagg fra kolleksjonen din 😀 hihi.Klem Elisabeth

    6. Du er alltid så fin på håret! Hvor får man kjøpt extensions clipsene? Hvilket merke og farge har du? 🙂

    7. Hei Lene :)Hvor mye har du gått ned i vekt? Er det trening og kostholdet som har gjort at du har gått ned eller andre ting også ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg