90’s braid

Hallo dere ♥ Husker dere 90 talls flettene eller?

Uten navn-2Jeg hadde i hvertfall sånne når jeg var liten jente, husker det så godt. Denne flette trenden er på full vei tilbake, og jeg måtte bare prøve meg på noen i dag. Kan absolutt ikke skryte på meg å være noe flette ekspert, men gøy å prøve noe annerledes? Er så lei av å ha håret i de samme tre frisyrene mine. Ned i krøller, opp i halfbun eller i hestehale. Digg å få håret helt vekk fra ansiktet synes jeg ♥

Uten navn-3Hva synes vi? Yay og neyyy? 😀 Alle dere er sikkert hundre ganger bedre enn meg å flette, haha – jeg må le av mine. Men pytt pytt, de var jo ikke så aller verst.. Jeg har faktisk aldri klart å flette en fiskebensflette på meg selv *Håpløøøst*

SMIL Lene

12 kommentarer
    1. Syns det var fint jeg 🙂 Flinkere enn meg hvertfall. Kan ikke krølle mitt eget hår engang jeg. Haha. Men det er vel fordi jeg har saueull på topplokket og ikke hår. Det tar jo hundre år å fikse det. Bruker faktisk opp til to timer på badet (!!!) når jeg skal dusje og vaske håret. Med føning og rening, i tillegg til sminking tar det en evighet. Sånt kunne jeg fint gjøre på ungdomsskolen. Da skulle håret vaskes hveeer dag, men idag orker jeg ikke tanken på å stå å dolle meg foran speilet. Så da blir det bare å ha det i en hestehale istedet. Krølling overlater jeg til venninner og søskenbarn som er frisør. 😀

    2. Godt å høre at det ikke bare er jeg som er elendig på å flette, hehe 🙂 Men ser jo at du er flinkere enn meg! Synes flettene ble fine, jeg:) du er så søt! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg