Thank you

Uten navn-14Jeg må si jeg er overveldet, tusen takk for alle gladkommentarer her inne, så hyggelig med deres støtte og entusiasme, takk takk ♥ Det gjør meg ekstra glad at dere tar så godt i mot den nye kolleksjonen min! Gleder meg til fortsettelsen, dere er gode.

Uten navn-1Uten navn-15 Uten navn-2Uten navn-13Uten navn-4Uten navn-6Bukse her | Genser her | Sko her | Veske Proenza Schouler | Kåpe Bik Bok By Lene Orvik

Vil også gjerne si takk for engasjement på de siste innleggene mine, det gir meg så mye! Jeg har videresendt alle kommentarene deres til UB teamet ang designet, kommentarfelt, at bloggen henger seg opp og er treig, feilmeldinger osv. Så de er på saken og er super takknemlige de også for at dere sier ifra! Også veldig gøy at så mange vil være med på å motivere seg til et bedre kostholdt, I LIKE IT! Jeg er allerede igang, og gleder meg til å dere ting og tang med dere fremover. Hurra – er så glad når det flyter så godt her inne med kommentarer og kommunikasjon!

17 kommentarer
    1. Så utrulig pen du her Lene! 🙂 Synes forsåvidt det er veldig inspirerende å lese om interiør, og trening. Synes også det er artig å lese hvilken mat man fyller kjøleskapet opp med, da det ofte gir mye motivasjon til andre også :)En annen ting som kanskje også hadde det vært moro, var om du laget en “Hvordan få stilen – interiør” slik som mange gjør om man skal kopiere antrekk av hverandre. Bare et lite tips i farten 🙂

    2. Du ser helt fantastisk ut på disse bildene Lene, virkelig! Elsker foressten håret ditt for øyeblikket, fargen og lengden kler deg godt:-) keep up the good work, elsker bloggen din!

    3. Så fin du er! <3 Og supert at du tar til deg konstruktive kommentarer også – det gjør bloggen en givende plass å være for oss alle!

    4. Hei Lene:) Jeg leser bloggen din fast hver dag og er fan. I det siste synes jeg bloggen din har blitt mer spennende og varierende. Jeg ser at mange kommenterer fargevalget og klestilen din at det mangler variasjon og spenning. Jeg er nok enig der, men som du sier så er det din stil som du ikke kommer til å endre på fordi det er deg. Det respekterer og liker jeg! Det jeg kunne tenke meg å se da er mer variasjon på poseringer, samt bildevinkler, leking med perspektiver og valg av bakgrunn. For eksempel så har jeg sett stuen din fra samme vinkel flere ganger, men hva fanger blikket ditt når du sitter i sofaen din, hvorfor og hva får det deg til å tenke/føle? Sånt blir jeg nysgjerrig på. Eller hva ser du og hva legger du merke til rundt deg når du tar antrekk bilder? Det sier så mye om deg, og selv om hovedfokus selvfølgelig er på f.eks antrekket og deg så synes jeg sånne ting krydrer opp litt. jeg vet ikke om jeg gjør meg helt forstått, men dette gjelder i hovedsak bildene på bloggen. Synes det var på tide jeg kommenterte litt her da jeg har lest bloggen din en stund uten å legge igjen spor. Stå på, jeg synes du skriver godt og jeg er hektet på bloggen din. Ha en fin dag videre:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg