TGIF

Ikveld er det kosekveld med min aller beste Malene. Hun ble møtt i døren med en frisk og god caipirinha, og nå har vi kosekveld med stearinlys, taco, vin og godterier. Deilig å slappe litt av innimellom også – også får vi se hva kvelden bringer da .. Enten blir det tidlig i seng, ellers så kanskje man havner en tur ut? Ikke godt å si, men akkurat nå er det sofa og kosedress som frister mest. Helgehandlingen er unnagjort – og jeg har fylt på med både sunt og usunt . . Tok meg en halvtime på mølla på SATS i ettermiddag, så nå kan jeg ihvertfall bare kose meg med god samvittighet. Selv om jeg alltid koser meg med god samvittighet, hah! Håper dere har en knall fredagskveld. Mange som koser seg i sofaen med Idol, eller? Forresten – venninnen min Anette-Marie har laget et veddemål med hockeyguttene på Vålerenga – og trenger deres hjelp til å vinne dette! Dvs, stille opp på hockey kamp, og være med på festen etterpå. Jeg skal! Bli med da vel! Arrangementet kan dere lese mer om HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg