TGIF

HELG, endelig! Jeg har lagt 5 treningsøkter bak meg denne uken, og tar helg med god samvittighet! Topp fra MXDC sport / Shorts fra H&M I skrivende stund sitter jeg og nyter en kopp nypete og verdens BESTE, virkelig den beste sjokoladen jeg får. Den smelter i munnen. Dere MÅ prøve den om dere ikke allerede har gjort det ♥ Mørk sjokolade med fylt karamell. Perfekt fredagskos. Jeg må bare minne dere på Styleway salget hvor alle produkter er – 70 %, og det salget varer frem til tirsdag 19 juni. Salget finner dere her. Love this color ♥ Jeg har forresten oppdatert salgsbloggen med hele 59 kjoler! Nesten alle koster 100,- noen 200,- Ta en titt HER !

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg