Testing : Samsung Galaxy S6 Edge

OLYMPUS DIGITAL CAMERASamsung Galaxy S6 Edge

Jeg er så heldig at jeg har fått lov å teste Samsung sin freshe og nye toppmodell Galaxy S6 Edge. Gard ble GRØNN av misunnelse når han hørte det, dette er nemlig drømmetelefonen hans. Og det skjønner jeg! Ja, jeg er en iPhone jente, men det kan godt hende at jeg kicker den på hodet ut og bytter den med denne. Det er noe helt annet, en litt ny verden, selv om det også er litt uvant. Men hjelp, så fresh den er, mye mer fancy enn min telefon pr idag. Du kan gjøre så mye spennende med den, og ringetonen jeg våknet til idag? Jadda, ordentlige Hawaii toner, så digg!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAUtseende er det ingenting å si på, den er strøken. I tillegg har den en “buet” skjerm som ikke bare gjør at du ser bildene på en helt annen måte, men du kan fargekode favorittene dine på telefonen. Feks om Gard ringer meg, eller sender melding – vil skjermen lyse blått, selv om den ligger opp ned.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAHer kan du gjøre litt av hvert når du skal ta selfie // 
OLYMPUS DIGITAL CAMERADet aller beste med denne telefonen for min del, er uten tvil batteriet! Hallo liksom. Jeg er ekstremt aktiv på telefonen min, på sosiale medier spesielt, og det tapper telefonen for batteri. Jeg må lade iPhonen 2-3 ganger om dagen. Denne? Utrolig bra batteri på den i forhold, kan ikke sammenlignes en gang. (Sorry iPhone, men det er helt sant) Det finnes en lade-plate som gjør at jeg kan legge telefonen på trådløs lading, har jeg dårlig tid kan den også hurtiglades via kabel – dette tar ikke mer enn 10 minutter, og gir meg 4 (!) timer med normal bruk av telefonen. Tommel opp! Ikke funnet noe jeg ikke liker med denne telefonen enda, bortsett fra at emojiene ikke er like søte som på iPhone, hehehe. Neida.. (Joda)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERABildene blir ufattelig klare, og dette kommer jeg til å skrive mer om på mandag. I helgen skal vi nemlig til Sverige i bryllup og jeg gleeeder meg til å teste ut mer av bildekvaliteten i nydelige omgivelser ♥

Cheers!

OLYMPUS DIGITAL CAMERASmil Lene

4 kommentarer
    1. God helg, fineste! Kanskje jeg skal vurdere denne da, jeg er selv Iphone jente. Alltid vært en favoritt, men kanskje jeg gir denne en sjanse, eg får teste.Vet du, jeg var på Galdhøpiggen i går, fy søren så flott, HEILT fantastisk. Dit må du dra, hiih. Vi hadde DET været også, strålende sol og neste heelt vindstille! De kunne telle på en hånd hvor mange dager de har hatt det været vi hadde i går. For en natur. Anbefaler deg virkelig og ta turen 🙂 Norge på sitt aller beste 🙂 Kos dere masse i bryllup <3

    2. Jeg har Samsung Galaxy S5 og er fornøyd med den. Men jeg skulle veldig gjerne hatt denne isteden. Jeg kjøpte min rett før denne kom ut. Det var rett og slett fordi iPhonen min knuste. Totalknus. Overalt. Null sjanse for reparasjon. Og siden mannen har en S5 og var fornøyd med den ble det det på meg også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg