Testing : Samsung Galaxy S6 Edge II

Hei fine mennesker, for en nydelig dag! Kan ikke annet enn å smile når man våkner opp til sol og blå himmel for 6 eller 7 dagen på rad. Fantastisk ♥ Håper helgen deres har vært fin, og at dere er ladet og klar for en ny uke!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAFør helgen skrev jeg en liten anmeldelse på min nye telefon Samsung Galaxy S6 Edge, hvor jeg var utrolig fornøyd med telefonen. Og over helgen har jeg ikke akkurat blitt mindre fornøyd. Denne telefonen er HELT fantastisk. Og det er ikke bare noe jeg sier, jeg har gnålt rundt til alle i bryllupet om hvor fantastisk den er. Vist bildene jeg har tatt til alle rundt bordet og virkelig skrytt telefonen opp i skyene. Fortsatt litt uvant å bruke den, men drar den med meg over alt hvor jeg går. Nesten ikke tatt noen bilder med iPhonen siden jeg fikk denne, men føler meg ikke “inni” nok i oppsettet til å bruke den 100 % enda. Babysteps. Det er uvant å gå fra ett oppsett til et annet.

Ila helgen har jeg altså fått testet denne telefonen mye. Det er 3 ting som står høyt i kurs hos meg når jeg bruker en telefon. Det er 1 : Bildekvalitet 2 : Batteritid og 3 : Hvor enkel den er å bruke. Denne telefonen skårer 10/10 både på både batteri / lademuligheter (ref. trådløst ladeplate) og bildekvalitet. Jeg er helt BLOWN away av bildekvaliteten. Faktisk så fornøyd at jeg heller brukte Samsungen til antrekksbilder enn kameraet mitt med 42mm linse. Så bra altså! Klarheten i bildene er helt latterlig, jeg elsker det!

Sorry iPhone, dette er litt slemt. Men jeg må vise dere forskjellen fra iPhone kamera vs Samung sitt. For den er STOR!

19D94B8A-342C-4EBB-BB5B-F588AF813CBABildene under er tatt med Samsung S6 Galaxy Edge // Ser dere klarheten? Bildene i det forrige innlegget mitt er også kun tatt med denne telefonen.
20150815_1020440CBD72F4-9B18-4396-B666-6313F39B866BI tillegg til bra bildekvalitet, har den en rå batteritid. Jeg har ladet telefonen opp én gang siden fredag, nå har jeg riktig nok ikke brukt den aktivt alle disse dagene, men ganske mye. Så dette er ganske så imponerende. I tillegg har jeg testet hurtiglading som lader telefonen på 10 minutter. Disse 10 minuttene gir 4 timers normalt bruk! Genialt? Yes it is. Jeg nevnte jo også noen andre funksjoner for dere, blant annet at man kan fargekode favorittene sine! I tillegg har den en rekke moduser når man skal ta selfies, noe jeg digger. Hehe, let’s take a #selfie skjer ikke akkurat sjeldent hos denne jenta.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAGleder meg til tiden fremover med denne herlige telefonen! Hjerte og tommel opp for Samsung S6 Galaxy Edge, je g digger den!

SMIL Lene

14 kommentarer
    1. Jeg så på snap i går at du hadde på deg et hvit skjørt og hvit topp til. Hvor er det fra? Veldig fint

    2. Jeg har den forrige versjonen av Samsung Galaxy og var superfornøyd med den iforhold til iPhonen. Men denne ser jo ut til å ta enda bedre bilder enn min. Haha 🙂

    3. Heisann! jeg står mellom denne samsungen og iphone6, men klarer ikke å bestemme meg! har hatt alle iphonene de siste årene, men denne samsungen er veldig lekker… velger du iphone over denne?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg