Testing : Braun Silk-Èpil

Annonse
Som skrevet tidligere, skal jeg over 2 måneder teste dette kitet og deretter dele mine erfaringer og kitet’s funksjoner. Dette er et et kroppspleiesett for legger, ansikt og kropp. Man kan velge mellom epilering, eksfoliering og ansiktsrengjøring. 3-i-en med andre ord. Så langt i testingen : Epileringen :

Jeg skal helt ærlig si at denne faktisk gjør litt vondt. Men man tåler det, må lide litt for skjønnheten? Hihi. Den gjør vondt på den måten at den smålugger litt, så jeg anbefaler og ikke ha så veldig lange hår på leggene før man bruker denne, for det blir ganske vondt til slutt. Men den fungerer veldig godt så langt. Jeg får normaltvis ganske stikkete legger etter noen dager, men etter å ha testet denne i nesten 4 uker, vil jeg påstå at det har blitt veldig mye bedre! Merker absolutt gode resultater. De er jo ikke hårfrie, men hårene vokser mye saktere ut. Kan være lurt å bruke epilatoren ganske raskt etter man kjenner det begynner å vokse ut igjen, for eller blir det som sagt ganske vondt. Personlig synes jeg det er bedre og gjøre det mens leggene er våte.  Eksfolieringen :

Denne børsten fungerer kjempebra som skrubb. Før jeg skulle ta spraytan for halvannen uke siden, brukte jeg denne. Man trenger egentlig ikke skrubb i tillegg, men jeg gjorde det bare fordi jeg ville ha best mulig effekt. Fungerte som bare det og jeg følte at den “tok” skikkelig. Denne børsten går irundt når man setter den på, slik at man ikke trenger å jobbe så hardt som om man bare bruker vanlig skrubbehanske. Jeg liker den ♥ Nå har brunfargen fra spraytanen begynt å gå bort, så jeg har planer om å bruke denne børsten idag, for å fjerne alt. Tror det blir ganske så effektivt. Denne skal forresten settes på epilatoren Ansiktsrengjøring :

Denne fungerer veldig godt som ansiktsrengjører. Den fjerner sminken ganske effektivt (skal fjerne sminke og urenheter opp til seks ganger mer enn med vanlig sminkefjerner,) og man føler man får satt i gang sirkulasjonen ordentlig.. Silk-Èpil kan brukes både på tørr og våt hud, i tillegg til under vann. Den har også smartlys som gjør at man ser selv de fineste hår, slik man får tatt alt og oppnår et glatt og silkemykt resultat.  Konkurranse – vinn et Braun Silk-Èpil SkinSpa 7979 Premium Edition : Legg igjen en kommentar, og begrunn hvorfor akkurat du skal vinne dette kitet ♥ Lykke til!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg