Terrassekos med jentene

Hei ♥ I skrivende stund sitter jeg, Henriette og Heidi på terrassen min i varmen og koser oss med potetgull og dip, smash, øl og vin. Skikkelig kvalitetstid. Kom nettopp opp igjen etter deilig middag på Olivia. Tidligere idag har jeg vært på jobb hos miinto, men dro rundt halv fire fordi det var så nydelig vær ute, måtte jo bare nytes. Får heller ta igjen litt arbeid til kvelden. Er så stolt over disse to jentene, de er nyutdannede designere begge to. De har gått 3 år på Esmod, og er så fantastisk flinke at jeg ikke har ord! Fine jentene ♥ ÅÅ som jeg koser meg sammen med disse her. De har ferie nå, og det er vel fortjent! Ehe .. En stykk happy jente! Skjørt, topp & sko BIK BOK // Veske Zara // Briller H&M Jeg vil forresten også tipse dere om en utrolig bra konkurranse vi har gående på miinto nå! Man kan vinne ett års forbruk av sko og kjoler! Kjoler til jentene og sko til guttene. Eneste man trenger å gjøre, er å melde seg på nyhetsbrevet – og det kan man gjøre her. Bare trykk på damebanneret, så kommer dere rett til skjemaet hvor dere melder dere på nyhetsbrevet. Da mottar dere nyhetsbrev fra oss én gang i uken. GOGOGO!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg