Terracotta

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOh yes, om jeg har fått hekta på terracotta krukker sier du? Ja, det har jeg! Det er annerledes, og veldig kult synes jeg. Spesielt med sånne fine grønne “sydenplanter” som jeg kaller de oppi. Lager litt mer liv i stuen vår, og passer finfint til grått, hvitt, og tre. Akkurat nå kunne jeg fylt opp hele leiligheten med sånne, men skal prøve å begrense meg…. Når jeg først får hang-up i noe, så vil jeg helst ha 10 av samme ting.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA collageOLYMPUS DIGITAL CAMERAKrukkene er fra Granit på Grunerløkka. Fine ikke sant? Stappet to “sydenplanter” i hver krukke.

Kjærleik Lene

12 kommentarer
    1. Elsker stilen din. Da vi flyttet inn i det nye huset vårt for snart tre år siden valgte vi en litt annen stil (nesten litt ala Caroline Berg Eriksen) men så falt jeg sånn for denne stilen for en stund tilbake. Men da var det liksom for sent og for dyrt å byte ut alt vi har – haha 🙂 http://www.poppiesandprada.com

    2. Så fint og enkelt det er hos dere:) jeg lurer på hvor hyllen du har på veggen er fra?En liten ting til, bare kjekt om du legger ut litt mer ang trening:)- Elisabeth

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg