TegneLene?

God kveld tjejor! Idag har jeg vært lat med stor L i klesveien. Har bare tuslet rundt i joggis hele dagen, og ikke vært utenfor døren ett sekund .. Så nå var det fint med en lang dusj, deilig å føle seg litt fresh, hihi. Nå har jeg bakt gulrotkake til oss, tent stearinlys og nå drikker vi brus og koser oss med Sønner av Norge. Elsker sånne koselige program, og ikke minst koselige folk. Det finnes så mange koselige mennesker rundt om, elsker det. Glade folk, og folk som liker å glede andre – det liker Lene godt.. Imorgen venter nok en arbeidsdag, deilig å jobbe hjemmefra – men kjenner jeg savner litt å være på kontoret også, det er jo så sosialt! Litt kjedelig å sitte for seg selv hele dagen . . Jeg fikk så lyst til å vise dere noe.. Noe som jeg fant da jeg var i boden her om dagen og gravde etter noen puter som jeg ikke fant .. Er så glad jeg tar vare på ting som en gang har betydd noe for meg, som dagbøker, gamle kort, brev osv . . Men jeg hadde virkelig HELT glemt av disse !! Moahaha, alt jeg har drevet med opp gjennom tidene! Disse ble tegnet i 2004. Før man var opptatt av facebook og internett i det hele tatt – tror ikke engang jeg hadde egen pc på den tiden, hehehe .. Så da brukte jeg tiden min på langt koseligere ting enn å sitte med nesen i facebook – skjermen . . Don’t get me wrong, jeg ELSKER å blogge (ooog sitte på facebook,) knis. Men dere er sikkert enige med meg i at man fikk mye mer ut av dagene før internett slo inn for fullt? Ihvertfall føler jeg det .. Jeg gikk tegning, form og farge første året på VGS, og da lærte jeg å svinge blyanten . . Men nå tror jeg faktisk at jeg har glemt helt av tegnekunsten .. Men gøy å ha i samlingen sin ihvertfall. Nå skal vi snart dra å leie oss en film, før vi kryper under teppet i sofaen. Mysigt :-*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg