Teddy for fall

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAJakke fra Envii | Sko Superga | Tights Envii | Grå ullgenser Bik Bok | Briller Cèline | Caps Junkyard | Tshirt Bik Bok | Veske Chanel | Coffeemug Sealoe

Altså WOW, dere er så herlige! Tusen takk for nydelige tilbakemeldinger på kolleksjonen min. Jeg blir så stolt! Dere altså ♥ Dere er bare så skjønne på snapchat også, tusen takk for fine ord og bilder der inne. Kjekt og komme litt tettere på dere! Denne uken går i ett med møter, jobb og planlegging til helgens bryllup. Tenk at mine to fantastiske venner Henriette og Egil skal gifte seg, jeg blir så rørt! Denne dagen gleder jeg meg STORT til. Skulle bare ønske kjolen min snart kom i posten ……. Krysser fingrene!

20 kommentarer
    1. Haha – stod akkurat foran klesskapet og tenkte… hvordan skal jeg style skinnbuksene mine – og nå fikk jeg svaret! 🙂 Blir skinnbukser I morgen da 🙂 Idag falt jeg tilbake til jeansen liksom # uinspirert… Haha

    2. Hei! Den skinnjakka fra Bikbok du brukte nylig, er det lenge siden du kjøpte den? Lurer på om den fortsatt er i butikk 🙂

    3. Når kommer del 2 på spørsmål som din kjære skulle besvare?? Leserne dine glemmer ikke slikt vet du;)

    4. Hei fikk lyst å bestille denne på nett, og lurer på hvordan den er i str? jeg ønsker at den er litt “baggy” så lurer på om jeg da skal gå for M eller L. Jeg er vanligvis en S/M.

    5. Hei Lene! Vet ikke om det bare er på min mac, men når jeg er inne på bloggen din på safari nå (som jeg alltid bruker) så er den ene gråe linja lengst ned med ikner for facebook, instagram og snap veeeeeldig høyt oppe. dekker ca 1/3 av siden. Er det bare hos meg det er slik, eller er det noe feil? Veldig slitsomt å ikke kunne se hele bilde, men måtte scrolle opp og ned for å se det :p Ha en super kveld videre 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg