Teddy and me

– Wishing you all a great thursday –
Wearing : Jeans Zara  Shoes Zara Sewater BIK BOK Hat FWSS  Jacket Arnie Says Handbag A. Wang
– New nails – Var hos favorittene Marianne og Solveig hos S&M her om dagen, og Marianne la disse nydelige neglene på meg. Elsker de, så clean, klassisk og fine. Fint når jeg (forhåpentligvis) blir litt brun i Kroatia. (Sponset behandling) God torsdag dere! Wæ, bare to dager til avreise. Sommerfugler i magen jeg! Vi har en venninne som hev seg rundt og bestilte tur sammen med oss hun også, så nå blir vi tre stykk på tur. Gleder meg sånn! Idag startet jeg dagen med et møte hos This Is Pr og BIK BOK, mye planlegging på gang ifb med lanseringen av kolleksjonen- så da er det godt å ha et så godt team bak seg! Heldige meg altså ♥ Nå er det hjemmekontor på gang her, før lunsj med godeste Renatemor. Ikveld skal jeg være sammen med Annette og Cathrine, vi skal ha jentekveld, middag og drinker på Dinner! Det blir hyggelig, de er jo så skjønne. Og imorgen – ææ da skal jeg få møte Britney Spears?? IIK! Det blir spennende. Change har et event på Ekebergrestauranten hvor de lanserer Britney sin kolleksjon med undertøy og Britney er tilstede.
Kameraet blir med, det kan jeg love dere.  Enjoy the day sweeties! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg