– Tea time –

– Home – ♥ God onsdag! Nå er jeg ferdig trent, nydusjet, og er klar for litt sen frokost og deilig te. Så godt og kunne starte dagen sånn, og nå gleder jeg meg til å sette meg ned med jobb. Det gjør jeg egentlig alltid. Rett og slett fordi jobben er min aller største hobby, og ikke bare jobb. Gir meg så mye glede. Elsker det!  Den te’en her, ah. Den er så god!! Coconut & passion sammen liksom? Mm, nydelig. Og perfekt nå i disse høstdager. Nicholas Vahé er merket, og jeg kjøpte min på Milla Boutique- vet de har på Ting også. Kosekos! Viser litt bilder av spisestuen, ommøblerte jo her igår- og er så fornøyd! Synes det ble så luftig, og det virker så mye større her. Deilig er det også at vi kan se rett mot stuen når vi sitter her, samtidig som vi har full oversikt til kjøkkenet.
Bare så koselig synes jeg, alltid kjekt med noe nytt.  Igår var jeg max uheldig forresten, skulle jo ta bilder o.l å legge ut oppskrift på blomkålsuppen jeg laget igår.. Det ble jo ikke slik, siden jeg klarte å søle glovarm suppe rett fra pannen over begge armene mine. AUUCH. Ble heldigvis bare litt “brannskade” på ene armen, men på den andre har jeg er stort og ildrødt brannsår. Uheldig altså, gjelder og ikke stresse på kjøkkenet. Note to self. Men der går fint altså, ikke synd i meg ♥
Får lage suppen en annen dag, og dele med dere- for da skal jeg nemlig ha kamskjell og spekeskine til, mm. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg