TB WEDDING DAY

Sponset hotellopphold
SJ6ZNuvG3uBEBSbMhhEnfe8fs1mJX7iJsQa-id2HoT4
Mimrer tilbake til en av de fineste dagene i år, nemlig Henriette og Egil sitt bryllup, det var bare fantastisk. Tenk hvor nydelig det er å feire kjærligheten til sine nære venner, høre alle talene, fine ord, se de sammen som mann og kone. Den dagen kommer jeg ikke til å glemme ♥

Jeg og forlover nummer to, Irina – ville gjøre litt stas på bruden før bryllupet, så vi sjekket oss inn på den største suiten de hadde på Quality Hotel Waterfront i Ålesund. Her bor jeg alltid når jeg er i byen, det ligger helt nede ved vannet og er superfint! Suiten vi hadde var svær, med sofa, spisebord, stort bad, stort soverom og terrasse, så deilig. Vi tok med oss Henriette dit på fredagskvelden, og fikk oss en god natts søvn før vi vekket henne på sengen med kaffe og morgengave. Jeg hadde laget til en søt liten photobok med bilder fra utdrikkingslaget vi hadde for henne i Riga. Fin start på en enda finere dag.

DVslXS69FAsQ246ECioL_MLJgmvdPisIYsDahhWWYf4Yg8bo6kbHvzi6BO9OHhivRgwZAnm8eprpEDtXY4TAU0WpPhKYIB06iYIMwxZLNQoXSYgVGyN_tfGOWodCL20NMVtc2Lx2Q2bWMnJg4v_M410XISMwcm9LnlB3MGmqGqA8iNkSumnXd_17UvX7dtfyxDT-hEllvuXAzcl4DzFxw0ccl8-BYSJIoqGBMldXT1fHFddbmcBnG_7Kvbw-b09BGQVi var oppe klokken 07, og fikk i oss en deilig hotellfrokost før de fleste andre hadde kommet seg opp, og så var det bare å begynne på stylingen. Jeg fikset Henriette sitt hår, hun sminket seg selv, og det komiske opp i alt (som vi flirte ganske mye av den dagen) var at selve bruden måtte hjelpe meg å flette håret.. Hehe, uff – får helt dårlig samvittighet av å tenke på det, men bruden hadde 0 problem med å hjelpe til. Henriette er sånn. Ingenting er noe som helst problem. Søta ♥ Jeg krøllet også håret til Irina, så vi hjalp hverandre alle tre.

jXoliBo8q3wCv1Ca7s8EMQgZjUfrvjkCHKV2LX8mRJQcthF8_r5vX7KEH-qJmENugmMHqM8AGHawdwbwCvIFok_LpeHTjVFqeKc3UL0aTyjRzL4TP6cQ9y4sa5ZD0CYw0qr7zrel32tlmJU_3sVUxVI7Dvm4OmtWK05uUTPUqycorEh6FPA65fA2n7CjKtrfG1Nt_wPnjbQaz6Km7d5iDnwGodt å ha litt ekstra plass å boltre seg på på hotellsuiten, brudekjole, slør, sminke, hårprodukter, fotograf og blomster – det blir jo fort fullt, så jeg er superglad for at vi fikk låne den fine suiten på Quality. Og så var det litt hyggelig og overraske henne med en suite dagen før bryllupet også. Kjekt å gjøre litt ekstra for bruden.

YZ2uI5o_1U-RnlqCVv-YNUg2n2rPz0mmkstL7tjsOSQGjengen er klar for kirken, og bruden klar for å bli kone ♥ Sett en nydeligere brud før? Jeg dåner! Var så stolt og rørt og glad den dagen der altså, Egil og Henriette er verdens fineste mann og kone, og minnene fra den fine dagen deres blir med oss videre!

Nå skal jeg ha hjemmekontor, for jeg skal avgårde på photoshoot! Spennende, spennende. Hva er det jeg skal gjøre denne gangen da tro? Tror dere kommer til å like det ♥ Følg meg på snap gjennom dagen : leneorvik

SMIL og klem til alle!

15 kommentarer
    1. Åååh! Så herlige bilder, og så koselig at du deler det med oss! Blir rørt selv av å se på bildene, og for en vakker brud, og dere forlovere ser jo også helt stunning ut <3

    2. Så flotte dere var! Kunne du vist oss hvordan du gjorde den fletta? Ser du har flettet en fransk flette men vet ikke hvordan du gjorde resten. Var så lekkert!

      1. Hei, det aner jeg ikke – Henriette sin magi 😀 Hehe.. Kanskje du kan google litt på youtube? <3 Stor klem

    3. Hei:) så fine dere var:) var det du som ordnet bruden på håret? Du e veldig flink med hår og sminke altså

    4. Hei Lene! Ser du har et slags samarbeid med Envii. Jeg bor ikke i Oslo, så får ikke mulighet til å gå innom butikken deres der. Ser derimot at jeg kan bestille fra nettsidene! De sender fra Danmark, men vet du om det kommer toll og moms i tillegg?

      1. Heia 🙂 Det aner jeg ikke desverre, men regner med det er det når du handler fra Danmark, du kan jo evt ringe å høre <3 Klemmer

    5. Hei lene. Jeg lurte på om du ønsker å selge den kjolen du hadde på deg i dette bryllupet. Jeg har en søster som skal gifte meg å har ikke funnet den rette kjolen. Jeg har sett deg i to finkjoler som jeg elsker. Detter er den ene. Den andre holder jeg på å lete etter på bloggen din. Skjønner om du ikke ønsker å selge.. Men hvilket merke/butikk kommer kjolen fra? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg