Tapas night

Tusen, tusen takk for fine tapas tips idag, dere er herlige! Jeg fikk kjempedårlig tid – så jeg fikk desverre ikke planlagt skikkelig idag, så da kjørte jeg bare på med noe safe. Men nå har jeg massevis av gode tapastips til neste gang jeg skal lage mat. Så tusen tusen takk! Idag ble det oliven brød, aioli, lefser med kyllingcurry, lefser med snøfrisk, ruccola og spekeskinke og ostepølser stekt i hvitløk og tørket tomat.   I skrivende stund sitter vi og skravlet etter og ha inntatt maten, mmm. Vi skulle vært 5, men ble 3 pga sykdom. Men koser oss masse fordi. Kjolen er herfra / Skoene fra Nelly. Håper dere har en like fin kveld som vi har.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg