Tangle Teezer & Blax

Her kommer ukens tips til meg fra dere // Må tipse dere om min favoritt hårbørste : Tangle Teezer. Kjempefin til normalt hår- og extensions. Den er superlett, og perfekt både i sminkevesken og ellers. Det er ikke “skaft” på den, så den er både liten, nett – og lett ♥ I tillegg vil jeg tipse dere om de søteste hårstrikkene fra Blax – som jeg har i både svart- og blank (finnes i rosa og brun også) Fine å bruke både til hestehale, fletter og oppsett. Jeg har brukt den blanke her : Og den svarte her : Det er 8 i hver lille eske, og er man flink til å ta vare på de, kan man ha de en god stund . . Noen andre som er fan av disse? De er jo ganske lure ♥ (Annonse)  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg