T.G.I.F

HELG! Denne uken har løpt fra meg, og nå er helgen endelig her. Og idag får jeg besøk, planlegger deilig middag, film, ett glass vin og bare sofakos. Må være opplagt og klar til photoshooten imorgen! Jeg og Annette skal nemlig på photoshoot med Hendrix, og det er Per Heimly som skal ta bildene, kommer til å bli superspennende. Har forresten fylt opp badet med splitter nye, herlige produkter fra Hendrix. Dufter fantastisk, og jeg er så utrolig svak for lukter på hårprodukter, ah.. Vil helst bare spise de opp. Ble forresten superfornøyd med håret igår, vi farget etterveksten, flyttet håret høyere opp og klippet det opp. Hundre år siden jeg har hatt oppklipt hår, men det ser mye mer naturlig ut. Hilde Christina ROCKS! Genseren er fra Zara, og er min favoritt fortiden! Nå sitter jeg på kontoret og sender mails så tastene flyger, mye og gjøre! And we love it! Herlig helg til alle dere.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg