Syndikatet

Igår var jeg hos søteste Hege, og begynte på en av mange “behandlinger” for brynene mine. De er jo ihjel plukket (!) Det startet når jeg gikk på ungdomsskolen tror jeg. Usja, ikke bra. Men Hege har kjempepeiling, og jeg har fått streng beskjed om å SPARE ut. Og da mener hun, i sånn ca …. ETT ÅR. Men, da blir det råbra sier hun, og jeg gleder meg allerede. Jeg er KLAR for å spare jeg. Hurra!! Mange spør meg på mail om jeg kan komme med råd om hvem de kan gå til for å få ordnet brynene sine. Og jeg kan på det sterkeste anbefale Hege. Hun er kjempedyktig! Hun er bryndesigner og frisør, og vet hva hun driver med. I tillegg er hun så hyggelig!! Det er litt vanskelig å se forskjell på brynene nå, fordi jeg fortsatt må sminke over de. Men jeg ble storfornøyd med resultatet! Kontakt informasjon til Hege. Hun holder til på Solli. I Skovveien 7. :* Meg og søte Hege i salongen. Resultatet Nå er de mye mer symetriske en før, and I love it. Fin farge fikk de også. Her er det frokost i heimen, vi storkoser oss! Kommer snart to jenter til inn døren her, så det skal bli kos! Så får vi ta oss en runde og se om vi finner noe kostymer til ikveld. Igår hadde vi det forresten UTROLIG gøy!! Vi var 20 jenter på Manolo, og hadde eget bord og ALLE storkoset seg. Meget gøy utested! Ha en herlig lørdag tjejor! Rolf Ivar – JEG SAVNER DEEEEEEG !!! (Annonse)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg