Swiss Skin Renewal

Annonse
Uten navn-78
Jeg har jobbet med Swiss Clinic i flere år nå, og er superstolt over at deres Swiss Skin Reneval har blitt kåret til Årets Innovation 2015, fantastisk. Jeg har jo selv hatt Swiss Skin Roller en stund nå, dere husker kanskje at jeg skrev om den? Swiss Skin Reneval består av to produkter som skal brukes sammen for å oppnå optimal effekt. Skin Roller, og en antiaging gel Swiss Rejuvenator.

Uten navn-83YesSwiss Skin Roller er en mikronålbehandling med 540 mikronåler i kirurgisk stål som lager små kanaler i hudens øverste lag, og starter kroppens kollagenproduksjon. Nålene åpner kanaler i huden og gjør at antiaging geléen Swiss Rejuvenator absorberes opptil 300 ganger så mye, og trenger dypt inn i huden for å påskynde legningsprossessen ved å stimulere immunforsvaret.

Man lurer altså huden til å tro at den er skadet, samt booster opp legningsprosessen og forlenger legningen gjennom å gjennomføre behandlingen flere ganger på rad.

Swiss Roller finnes i 3 ulike lengder, og her velger du lengde på nålene ut i fra hvor på kroppen behandlingen skal utføres, og ut i fra hvilket problem du har. Mindre nållengde i ansiktet og større på kroppen.

Til venstre har vi 0,5 mm til kropp, og til høyre 0,2 mm til ansikt.

Uten navn-79How to use //

Rens området som skal behandles med en bakteriedrepende væske. Swiss Sanitizing Spray er en antibakteriell spray som rengjør og behandler alle deler av kroppen, samt Swiss Skin Rolleren.

Bruk god tid på å rulle 3-4 ganger i samme bevegelse, før du bytter retning. Rull i minst fire retninger, vertikalt, horisontalt og diagonalt begge veier.

Uten navn-85Smør deg inn med Swiss Rejuvenator direkte etter behandlingen slik den trenger dypt inn i huden gjennom de mikrokanalene som skapes av rolleren.

Når du har brukt rolleren, er det viktig at du gjør den ren. Bruk Swiss Sanitizing Spray.

Uten navn-80

Til slutt noen lure tips //

Behandle huden i 5-7 dager og la huden hvile en uke før du begynner med behandlingen igjen.

Gjør dette på kvelden siden huden blir rød av behandlingen

Bruk den rolleren med minst nållengde i ansikt og den med størst på feks bakside lår (fjerning av cellulitter)

Dette settet, får du kjøpt her til 960,- og i tillegg får du fri frakt. Swiss Sanitizing Spray får du her.
Om du skriver inn kode “SWISSMARS” får du 100,- rabatt på kjøpet ditt ut imorgen.

Selv liker jeg dette settet veldig godt, og man merker jo absolutt forskjell. Nå har ikke jeg veldig mye problemer med huden min, men den frisker opp og strammer opp i ansiktet hvor jeg har brukt den. Jeg har en venninne som kjenner en som hadde veldig dårlig hud, hun slet så mye med hudproblemer. Uren hud, nupper og kviser – og etter 3 uker med denne er hun nesten helt fin! ♥ Så anbefaler dere som har problemer ihvertfall å prøve den ut, se om den fungerer på deg og din hud.

Swiss Clinic har fått veldig god respons på behandlingen, og gir resultatgaranti.

Noen som har erfaringer her? Om dere har spørsmål, fyr løs – så skal jeg videreformidle.

4 kommentarer
    1. Så på vg at flyet deres måtte mellomlande i København, kan du skrive litt om hva som skjedde når dere lander? 🙂

    2. Jeg får arr i ansiktet veldig lett. Selv hos hudpleier som klemmer forsiktig etter damp.
      Jeg risikerer ikke å få arr av denne behandlingen siden huden min er “leireaktig”?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg