SWISS LASHES

Annonse
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
Dette vippeserumet fra Swiss Clinic har vært en favoritt hos meg i flere år, og et produkt jeg virkelig kan gå god for. Det er et supert produkt som passer for deg som :

1) Vil ha lengre, og tykkere øyevipper – påføres hver morgen og kveld til du får ønsket resultat. Ta før og etter bilder, det er alltid lurt – så får du virkelig se hvor stor forskjell det utgjør. Du får best resultater etter 4 -6 uker. Dette er altså ikke gjort på en dag, så ha is i magen – og jeg kan fortelle deg at du vil se resultater.

2) Bruker vippeextensions – dette er et MUST for deg som har vippeextensions. Jeg kan ikke få sagt det nok. Jeg har hatt vippeextensions i en veldig lang periode nå, som oftest rådes man til å ta pustepauser innimellom slik at egne vipper kan vokse ut igjen og bli sterke. Takket være min fantastiske vippedame Sonia, har jeg sluppet å ta de av.. (Man blir jo dessverre litt avhengig av dette, uuups..) Hun har sagt fra dag én at om jeg vil fortsette å ta vippeextensions, må vi ha en deal på at jeg er flink å bruke serum hver eneste dag. Visst jeg har vært sløv, kan hun se det med én gang, og da truer hun med å ta de av om jeg ikke er flink å bruke det til neste gang jeg skal til henne. Så da kan jeg love dere at det ikke er noe slurving her i gården, for motivasjonen er jo å holde mine vipper lange og sterke under, slik at jeg med god samvittighet kan få beholde vippeextensions litt til. Bare litt til…… Hehe..

OLYMPUS DIGITAL CAMERARutinene må inn i hverdagen, og det beste tipset fra meg er å sette serumet sammen med tannbørsten. Når du steller deg for morgenen – eller for kvelden, og avslutter med tannpuss, husker du alltid på vippeserumet, det er umulig å unngå. Er så godt å legge seg når sminken er vasket av, fuktighetskremen er på, tannpussen er gjort, og serumet er påført. Serumet påføres rett over vippelinjen, akkurat som ved påføring av eyeliner. Som dere ser på bildet over så er kosten veldig tynn og liten, så det er helt perfekt for at man skal få påført riktig sted.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAEn fin gave å unne seg nå, så rekker man akkurat å få lengre og fyldigere vipper til jul og nyttår ♥ I tillegg er jo dette en superfin gave å legge under treet. Jeg har sagt det før, og sier det igjen – forbruksvarer er beste sort når det kommer til gaver! Jeg har en søster som ønsker seg vippe serum, fordi hun har skjønt at hun må ha det pga at vippe extensionsene hun har .. (Det har hun lært av søsteren…. Knis) Så vi får se da, om hun er så heldig at hun får det under treet i år. Hvem vet..

Vippeserumet fra Swiss har en ordinærpris på 960, men med kode LENE590, får dere altså vippeserumet for 590,- (370,-) i rabatt siden det snart er jul, i tillegg er det fri frakt ♥ Vippeserumet bestiller du her.

OLYMPUS DIGITAL CAMERADette produktet er en enda bedre utgave enn det forrige Swiss Clinic hadde, i tillegg så kan jeg opplyse om at det er fritt for parabener. Les mer om det på Swiss Clinic.

 

17 kommentarer
    1. Så bra rabatt da! Kanskje jeg skal klikke hjem og prøve selv. Evnt har jeg ei venninne som hadde blitt sååå glad for å få det under treet! 🙂

    2. God kveld skjønne! Vet akuratt hva du snakker om “bare litt til..” Tror jeg er blitt litt avhengig selv.. Hehe.. Så takk for tips, eg tok like gjerne å bare bestilte, er alt for dårlig til å bruke serum. Men no skal eg bli veldig flink <3 Gleder meg til å prøve. Men er det olje i serumet, som gjør at det kan løsne limen på vippeextensions? Klem

      1. Hehe 🙂 Litt avhengig! Ikke olje i så vidt jeg vet, mine har ikke falt av 😉 Knis! Stor klem til deg snuppemor!

      1. Neeei, det blir de ikke 🙂 Men om du vil ha de laaange og fyldige utover det vanlige hele tiden, er det lurt å bruke det 🙂 Men det går jo fint ann å bruke det i perioder <3

    3. Hei, du har tidligere skrevet til meg at du bruker eller har brukt forskjellige serum til bryn? Hvilket serum hva det beste? 🙂 lurer også på det samme med vippe serum

    4. Hei, du har tidligere skrevet til meg at du bruker eller har brukt forskjellige serum til bryn? Hvilket serum var det beste? 🙂 lurer også på det samme med vippe serum

      1. Castor Oil er veldig bra til brynene, Swiss har også et serum til brynene – begge disse er veldig gode, og gjør samme nytte 🙂

    5. Jeg har den forrige versjonen til Swiss, da skulle man ha det på om kvelden og sove med det. Produktet virket kjempegodt, men jeg ble så rød i øynene av det. Men jeg reagerer fort på feks eyeliner, øyenskygge osv. Må helst være allergivennlig. Ser du skriver at dette er fri for parabener? Merker du forskjell på denne i forhold til det tidligere produktet? 🙂

    6. Jeg har vippe extention og lurer på om jeg kan bruke det, slik du gjør? Eller må jeg høre med hun som ordner vippene mine først? Jeg har hatt ett opphold fra vippe extention, men begynt med det igjen(følte meg naken uten) vil gjerne bedre min egne vipper uten å ta av vippe extentiones før mine er blitt fine. Anbefaler du meg å kjøpe serumet?

      1. Heia, ja det kan du! Det er anbefalt å bruke serum når man har vippeext, da får man styrket vippene sine under <3 🙂 Men vent noen dager før du begynner å bruke det, slik du er sikker på limen sitter <3 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg