| Swiss Lashes & Swiss Brows |

Annonse
| Swiss Lashes & Swiss Brows |
I mange år har jeg brukt Swiss Clinic sine produkter, Swiss Lashes og Swiss Brows er to av mine favoritter i baderomshyllen. Løsvipper, sminkefjerning, vippeextentions, vippebøy, napping av bryn etc- sliter på vippene og brynene våre.
Swiss Clinic har utvilket et øyenvippeserum – Swiss Lashes, som hjelper vippene å vokse ut, blir lengre, og fyldigere. Nå har jo jeg hatt vippeextensions det siste året, men før har jeg brukt dette serumet for at mine egne skulle bli lengre, og dette serumet fungerer kjempebra. I tillegg har jeg fått streng beskjed fra hun som legger vippene mine, om å ha på serum én gang om dagen, slik at mine egne vipper blir styrket under. Vippeextensions er vel det som sliter mest på vippene. Når man bruker dette serumet én gang om dagen- vil man se resultater fra 4-6 uker. Men det er viktig å fortsette og bruke dette videre også. En Swiss Lashes inneholder 5ml og varer i ca 4-5 mnd, den er ganske drøy i bruk med andre ord. Denne skal legges på kanten rett over vippene.
Swiss Brows er også et produkt jeg bruker hver kveld på brynene før jeg legger meg. Når jeg var yngre nappet jeg (desverre) ihjel brynene mine, og holder nå på å jobbe med de, slik de kan bli store og fine igjen. Jeg har en fast bryndame- og hun er veldig nøyen på at man må bruke øyenbrynsserum hver eneste kveld for at man skal på det resultatet man til slutt vil ha. Men det tar utrolig lang tid. Derfor må man være veldig tålmodig, og flink å huske på å bruke serum. En Swiss Brows inneholder 5 ml, og varer i ca 2 mnd. Denne skal legges på- og under brynene.
Jeg har disse to produktene sammen med tannbørsten, slik at jeg hver kveld etter jeg har vasket av sminken, påfører disse på vipper- og bryn. Man kan bruke disse produktene mens man har sminke på også, og før man sminker seg- men pass da på at det har tørket før du legger sminke over. Jeg synes det letteste er å påføre det på kvelden.
Disse to produktene får du hos Swiss Clinic– og du kan kjøpe de sammen i en pakke til 1290,- (ordinær pris er 2890,-) Dere får altså 55 % rabatt ♥

Produktene får du kjøpt her.
(Produktene kan kjøpes hver for seg også.) Ha en fin søndag videre ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg