Sweet mint

God mårrån! Nok en ny uke i hovedstaden. Startet dagen med å nesten forsove meg, noe jeg forsåvidt aldri har gjort før – men jeg klarte meg ganske fint likevel, det var ikke mange minuttene det var snakk om, puuh. Fikk laget meg en fresh smoothie før jeg forsvant ut døren, deilig start på dagen. I tillegg er det kjempefint vær her, og det gjør så mye med humøret. Nå er det jobb hos miinto i noen dager, koser meg sånn på kontoret sammen med de andre. Topp fra Gina Tricot // Jakke H&M Trend // Shorts Urban Outfitters Nå er vel alle tilbake fra vinterferie? Klar for full inspurt frem mot påske? Det er jeg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg