Sweet 29

OLYMPUS DIGITAL CAMERABIRTHDAY GIRL ♥ Ååå, 12 februar, min favoritt dag! 29 år idag, wææ! Spiller ingen rolle at jeg snart nærmer meg 30 år, jeg er bare glad for at jeg får feire bursdag jeg, for at jeg er så heldig å få være tilstede! Et lite hipp hurra for meg selv idag da altså, liker bursdager!

Våknet av melding rett før halv 8 idag om at jeg måtte gå ut på stuen! Der stod det massevis av gaver fra jentene mine, heldige, heldige meg!! Luringene har sneket inn gaver mens jeg ikke har vært hjemme. I tillegg lå det badetøy der og en lapp fra Gard om at vi skal på The Well SPA ♥ I tillegg til at jeg måtte se utenfor utgangsdøren? ÆÆ, så jeg løp bort og tittet i nøkkelhullet. Der stod verdens FINESTE sykkel! En offwhite sykkel med brunt skinnsete, brune dekk, og kurv! Noe så skjønt, I LOVE IT! Snille kjærleiken. Og fra jentene! Jeg fikk så mye fint, herlighet, midt i blinken og ting som passer helt perfekt i den nye leiligheten. Viser dere alt dette imorgen!

Dagen skal brukes til å være med kjærleiken, mens kvelden.. Den er satt av til jentene mine! Jeg har planlagt bursdagen min lenge, og vi er over 20 stykker som skal feire i kveld. Gledes! Kjenner snart at gliset går rundt hodet, hehe.. Så mye gleder jeg meg til kvalitetstid og fest med jentene.

Vi skal møtes klokken 7 for å ha Coctail Camp! Her skal vi drikke drinker, å lage egne. Blir så gøy! Deretter tar vi turen videre til SudØst hvor vi skal være på Chambre Séparée, altså et eget rom bare for oss! Vi har bestilt deilig mat og vin, og er klar for middag og fest med et brak! Deretter har jeg reservert stort bord på Monkey Bar på Solli, så dette blir litt av en helaften med hæla i taket. Må være lov å glede seg da ♥ Antrekket og looken i kveld blir følgende : En gulorange silketopp med åpen rygg, svart skinnskjørt, røde pumps, røde lepper, gyllen hud og blond afro! Håper bare jeg får det til, hehe.. Dere vet. Alltid litt stress når man skal rekke noe!

Vi snakkes mer imorgen for en oppdatering av feiringen. Jeg setter pris på dere!

STOR klem fra bursdagsjenta :-*

12 kommentarer
    1. stor bursdagsklem til deg Lene! Du virker så snill og omtenksom, og jeg ser sikkelig opp til deg og din livsglede og positive energi <3 Håper dagen din er fantastisk, stå på!

    2. Hurraaa huraaa hurraaaaa 😀 Gratulerer så mye med dagen fine deg <3 Håper du får en fantastisk feiring, for det fortjener du!

      Stort bursdagsnuss fra S

    3. Gratulerer så masse med 29 års dagen, håper du får en strålende fin bursdags dag og kveld 🙂 Hurra for fine deg, kos deg masse 🙂

    4. Grattis med dagen kjære Lene! 😀 Håper dagen din blir fantastisk og at du får en knall rå feiring i kveld!!! Du er super, digger deg! Gleder meg til å se antrekket <3 Stooor bursdagsklem til deg!

    5. Gratulerer så utrolig mye med dagen, flotte deg! <3 Håper du får en helt magisk kveld og koser deg maks! Det fortjener du så innmari vel!

      Ser for meg deg sykle rundt på frogner med det blide gliset ditt til våren med blomster i kurven! Nydelig syn <3
      STOOR klem!

    6. Gratulerer så mye med dagen som var igår 😀 håper du hadd en super dag! D fortjener du, du er min absolutte favorittblogger! kleem

    7. Gratulerer med dagen i går Lene! 😀

      Jeg bare lurer på hvor denne Coctail Campen er og hva den heter? Holder på å planlegge utdrikningslag til ei venninne så tenkte kanskje det ville være noe? 😛 Det så veldig gøy ut på snap 😛 hihi ^^

      Kjempe søt sykkel da btw <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg