Swedish House Mafia

Som dere sikkert vet kommer Swedish House Mafia til Oslo 22 desember. Jeg ELSKER dem, og har mange av sangene deres på spillelisten min. Her er en av mine favoritter : http://youtu.be/xR2a8ydfDcY Og denne pleier jeg å ha med meg på trening, passer perfekt når man løper! Blir så giret. http://youtu.be/fo24nzRMWnA Mange av billettene er utsolgt, men de billettene som er igjen, er disse : DELUXE 18+ Dette er fabelaktig gode plasser på gulvet med en helt egen sone kalt “Stureplansgulvet” som er et opphøyd dansegulv. Noen kjenner kanskje dette igjen fra Summerburst. Det ligger litt bak lydmixen, og har veldig god utsikt til scenen. Dere får egen VIP-inngang og en fet bar helt for dere selv.   

DELUXE 20+ Kun det beste er godt nok når man skal ta avskjed med Swedish House Mafia. Dere har selvsagt egen VIP-inngang til en av arenaens feteste tribuner. Stilig minglerom med egen bar som har alle rettigheter og de kuleste bartenderne i byen. Eksklusiv champagnebar og bordservering. Swedish House Mafia VIP-armbånd og VIP-pass. I tillegg har dere selvsagt egne toaletter, garderobe og røykeområde. Og får du lyst å slå deg skikkelig løs så er det full tilgang til dansegulvet. 

I samarbeid med Atomic Soul har jeg fått lov å dele ut 4 billetter til mine elskede lesere, huuuuurrra!!!  Da deler jeg ut 2 billetter til Deluxe 18+, og 2 billetter til Deluxe 20+ For å vinne :

  • Må du legge igjen en kommentar i kommentarfeltet
  • Husk ALDER og email adresse

LYKKE TIL!!  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg