Sweats can be cool to

Processed with VSCO with s2 presetJeg merker bare hvor utrolig komfortabelt jeg kler meg for tiden. Enten så går jeg i treningsklær (for det meste,) et chill hverdagsantrekk med sneakers eller en digg og kul joggis ♥ Sistnevnte er en absolutt favoritt hos meg. Dette har jeg sikkert nevnt alt for mange ganger før. Men hvor DIGG er det ikke og komme inn døren hjemme etter en lang dag, vrenge av seg klærne, hoppe inn i en digg joggis, og sette håret opp. JA TAKK, det er frøken Orvik’s desiderte favoritt. Jeg går ikke i annet når jeg er hjemme, og synes det er supercool og kombinere en kul joggedress med sneakers og en bomber jakke når man skal ut en tur. Her er to favoritter i garderoben.

Processed with VSCO with s2 preset
Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 presetJoggebukseGenserSko – Solbriller Bik Bok By Lene Orvik

Forresten : Utrolig hyggelig med så mange fine tilbakemeldinger ang før & etter bilder i går! WOW. Dette må jeg gjøre mer av, bad kommer neste gang ♥

22 kommentarer
    1. Hei Lene!
      Kan jeg spørre hvor du kjøpte hunden din?
      Leste at det er en blanding av toy og dvergpuddel, men jeg syns din var uvanlig skjønn! Derfor lurer jeg på om du også kan si hvilket kull/av hvem du kjøpte han av? Ble heelt forelsket… Håper du kan svare 🙂

      1. Hei! Hehe, neeeei du – det er nok hunden til moren til Gard 😀 Poco! Han er blanding. Levi (er en jente) og er en Nova Scotia Duck Tolling Retriever, kjøpt av oppdretter i Sandnes 🙂

    2. Hei! Utrolig kult antrekk!! Bare lurte på hvilken størrelse du har i genseren? FIkk lyst på samme selv 🙂

    3. Før/etter bildene – WOW <3 Gleder meg til å se resten også. Du er så flink. Vet hvem jeg skal kontakte når det blir min tur, hihihi..
      Helt enig, ingenting er som å hoppe inn i kosedressen når en kommer hjem, det er et must!
      Håper alt står bra til med deg, Lenemor?

    4. Hei Lene! Jeg dåner av leiligheten deres. Så lekker og gjennomført!!! Lurer på hvor jeg får kjøpt solbrillene du har på deg på bildene? They are faaab:)

      1. Jeg har den i S, og den var litt for stor til meg. Så vil si den er normal, da jeg bruker xs til vanlig 🙂

    5. Hei Lene!
      Utrolig stilig sett 🙂
      Men linken til buksen virker ikke, er det et annet sted/nettbutikk man kan få kjøpt den?

      1. Takk! Den er utsolgt nå ser jeg 🙁 Vet ikke helt dessverre! Må bare se i forskjellige nettbutikker som selger Adidas kanskje? :-*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg