Svar på spørsmålsrunden del 2

27. Har det nye forholdet ditt påvirket vennskapet mellom deg og Gard? Nysgjerrighet, med tanke på skjønne Levi.

Det tenker jeg får være mellom meg og Gard, men vi er som jeg skrev i går venner, og deler på Levi selv om hun er mest på Fornebu.

28. Hvordan skal du gjøre det med leiligheten? Skal dere flytte inn sammen eller har du råd til å bo der å ha den alene? Den er jo så stor og flott 😀

Jeg tok over leiligheten etter bruddet med meg og Gard, så den er min 100 % nå. Jørgen har egen flott leilighet ikke langt fra meg, så enn så lenge synes vi det er kjekt å ha hver sine leiligheter, og bare være kjærester. Fint og opprettholde den spenningen hvor man ikke går oppå hverandre hele tiden også. Vi er jo stort sett sammen, men av og til er det jo fint og trekke seg tilbake og være litt alene også! Vi vil jo selvsagt flytte sammen på sikt! 

29. Hvordan tror du det er for Gard at du har funnet en ny person så fort, som du skriver alle disse store ordene om allerede nå? Hvordan hadde du følt det om det hadde vært motsatt?

Jeg har jo vært i dialog med Gard hele veien, jeg vet hvordan det er for Gard, så det trenger jeg ikke gjette meg frem til ei heller dele med offentligheten. Det er jo aldri gøy når den ene parten går videre selvsagt, det sier seg jo selv. 

30. Du havner fort i nye forhold, både etter Rolf Ivar og nå rett etter Gard. Har du aldri hatt ordentlig kjærlighetssorg? Er du redd for å være alene, eller hva er i så fall grunnen til at du ikke greier å være singel og alene? 🙂

Jeg er en kjærestejente, det er ikke til å stikke under en stol. Singellivet er ikke for meg. Spørs hvordan man definerer kjærlighetssorg? Det er selvsagt vondt med brudd, uansett! Kjempevondt, det vet du vel selv om du har vært gjennom brudd? Man er jo mennesker. Men for meg har det ved begge tilfellene handlet om at følelsene ikke har vært 100 % og da er det vel lettere å gå videre så fort som du skisserer her. Alle vil vel være lykkelig? Og finner man kjærligheten på ny så er det absolutt ingenting i veien for at man skal nyte den. 

14964217_10158188227605355_1522678974_o31. Hvor gammel er den nye kjæresten din?
Jørgen heter han. Han er 38 ♥

32. Når du føler tiden er inne, kan du skrive et innlegg om deg Og Jørgen? Du sa at dere møttes for 6år siden, så historien fra å gå fra bekjent, venner til nå å bli kjærester hadde vært interessant å høre 🙂

Det er ikke så mye historie å fortelle fra vi ble bekjente til jeg møtte han igjen for noen måneder siden, men dere skal selvsagt få høre historien om meg og han fra vi startet og date! Så den kommer når vi føler for å dele den ♥  

33. Har veldig lyst på en toller (særlig etter jeg så fine Levi <3) Men har lest at de er veldig krevende hunder. Kan du dele dine erfaringer rundt dette? Hvilke utfordringer har du opplevd med Levi, eller andre tollere?

Hei, ååh jaaa – verdens fineste hunderase! Krevende vil jeg ikke si at de er. De er aktive, lekne, de trenger mye mosjon, og stimuli! Det er en veldig smart hunderase, som kan brukes til så mangt ♥ Eneste utfordringen hittil er vel at hun som mindre hadde sine “raptusanfall,” men sånn er det jo med alle valper. Da var det mye aktivitiet på kveldstid, noe som ble litt slitsomt i lengden. Men det varte i 1-2 måneder, så var det over. 

34. Har du flere reiseplaner fremover? Hvor er neste drømmereisemål?

Ja, nå skal vi snart til Midsund, og senere til New York, andre helgen i desember! Etter jul drar vi også bort, men ikke helt bestemt oss for hvor enda. Tanken er Bangkok og Bali! I april skal jeg til Dubai med Maria ♥ Jeg har så mange drømmereisemål! Er så mange steder jeg vil! Men ja, Bangkok, Bali, Koh Samui, Seychellene, Zanzibar, Mauritius, Afrika, listen er lang… Vil oppleve verden mens jeg kan!

35. Hvor lenge ser du for deg å drive med blogg? Har du drømmer eller planer om å gjøre andre ting?

Hehe, jeg har alltid drømmer og nye planer! Det står ikke stille her. Hvor lenge jeg driver med blogg gjenstår og se. Jeg elsker å skape, og utfordre meg selv og har ett prosjekt på si nå, i tillegg til at jeg har flere i loopen. Så vi får se hva tiden bringer ♥

36. Når det ble slutt med Gard i sommer, så skrev du på bloggen at nå skulle Lene bare være Lene.. du skulle reise og oppleve, og du skulle være singel. Finne deg selv og alt det der 😛 – men hadde du ikke allerede da truffet Jørgen? og hvis ikke, var du innstilt på at dette kunne skje så fort?

Ja det skrev jeg. I sommer, nå er vi i oktober. Det ble slutt mellom meg og Gard i juni, hva mine tanker var da er jo en ting. Men som du sikkert selv vet så endrer jo vi mennesker oss hele tiden. En dag kan vi føle det, en annen dag det. Jobben i feks Bik Bok føltes riktig for meg da jeg stod i det, men etter 5 år så jeg at det ikke var det jeg ville, og sa opp. Om det ikke er rom for endringer eller nye utfordringer tror jeg livet hadde blitt litt kjedelig, om du skjønner hva jeg mener? Lene har vært Lene, det er ikke alt jeg deler med dere ♥ Lene har reist, og opplevd, og Lene har kanskje funnet seg selv? Jeg var jo selvsagt ikke innstilt på at jeg skulle møte Jørgen når jeg gjorde, det er jo ikke sånt man vet! Men la meg igjen poengtere, når noe godt kommer din vei, så lar du det ikke gå i fra deg.

37. Du sier du har funnet en indre ro som har vært etterlengtet. Kan vi forvente en kul på magen nå? (eller er det mer sannsynlig enn noen gang?)

Ja, det har jeg virkelig gjort. Og det føles godt! Jeg har funnet en slags balanse som føles fornuftig og som gjør meg godt. Og nei, dere kan absolutt ikke forvente en kul på magen nå! Nå skal vi være kjærester, jobbe, skape, reise, ha kvalitetstid og blir ordentlig ordentlig kjent.

38. Hvordan er Jørgen som person?

Han er den snilleste mannen jeg kjenner, han stabil og trygg. Han er utrolig smart, helt rå i jobben sin, og har alltid så  utrolig mye godt og komme med. Han vet alltid råd, og er engasjert som fy! Han er morsom, leken, en underholder, musikalsk (spiller både piano, synger, er dirrigent .. ) Han er en gentleman av dimensjoner og overrasker alltid! Han har ambisjoner og mål, noe jeg synes er veldig tiltrekkende. Og ikke minst så er han så utrolig flott, både på innsiden og utsiden, for ikke nevne sexy… ♥ KNIS! Han setter alltid meg først, og inkluderer meg i absolutt alt, og får meg virkelig til å føle meg som den eneste jenta i rommet. Han bryr seg utrolig mye om andre mennesker og  er som oftest alltid den folk kommer til når det er noe de trenger noen å snakke med. Han er jordnær, ekte og god tvers gjennom. Og jeg har aldri møtt en person som snakker så mye (bortsett fra meg selv) så der er vi veldig like, hehe.. Vi har de samme verdiene, og interessene og vi passer veldig godt sammen.

Idag fikk jeg 20 roser levert på kontoret! Hvor fantastisk hyggelig er ikke det? Jeg er så glad!

14895516_10158188241125355_529393878_o39. Vil vi etterhvert få se noe til han, kanskje på videoblogg?
Hehehe, vi får se da ♥ Han er ikke redd for å by på seg selv! 

40. Hvordan møttes dere?

Det skal vi spare til historien om L&J kommer etterhvert. Men jeg kan bare si at det var veldig hyggelig! 

41. Det å være en “offentlig person” gjennom en blogg så er jo det slik at en ofte deler vanskeligere tider med leserene sine. Det er vel igjennom et par år som blogger at det kanskje har vært en liten klump i magen når du har trykket på DEL knappen. Jeg bare lurte på hvordan forbereder du deg for kritikk for valg en tar? Klarer du å poste ting på medier uten å sjekke kommentarfeltet ofte eller tærer det ekstra på når du poster noen poster i forhold til andre? Jeg synes du er en fantastisk jente med så mye stå på vilje og er kjempe inspirerende. Grunnen til jeg spør er fordi jeg lurer på hvordan det er å være offentlig. Har synes ex. brudd har vært så vanskelig at jeg ikke kan se for meg en liten internett bølle gjeng dele sine meninger. Men også litt hvordan det å bli tryggere på seg selv og stå sterkt for de valgene en tar uten å bli usikker.

Det var et bra spørsmål ♥ Jeg husker da jeg startet å blogge, i 2010! Helt ny verden å tråkke inn i, jeg var livredd! Og når jeg fikk negative kommentarer stakk det dypt. Jeg kunne glemme av de 20 positive kommentarene og kun kverne på den ene negative. Det stikker altså, og det er jo bare menneskelig. Men jeg bestemte meg ganske raskt for at.. INGEN (spesielt ikke mennesker som ikke kjenner meg) skulle få tråkke på meg, eller gi meg en vond følelse. Det nektet jeg, for jeg synes ikke de fortjente den gleden. Jeg vet selv at jeg er en snill og god person, som aldri har villet noen noe vondt i hele mitt liv, så hvorfor skulle jeg da la andre få meg til å føle vondt? Så jeg lærte meg å bry meg katta som mamma alltid sier. Hvilke folk som sitter og gjemmer seg bak en skjerm med de store ordene sine, skulle jeg likt og vite. Men som jeg alltid sier til mine venner, og dette kan kanskje provosere noen. Det er INGEN i min omgangkrets, eller i min familie, eller de som står meg nær som kunne funnet på og sette seg ned bak en skjerm for å slenge dritt til andre. Folk jeg ser på som reflekterte, rettferdige, gode og oppegående mennesker som jeg elsker å omgås med, GJØR IKKE SÅNT. Mens de som bruker tid og energi på og ville andre vondt har jeg faktisk 0 respekt for, og jeg tenker at jeg ikke synes annet enn synd i disse menneskene. Det er jo bare trist. For de. Og jeg skulle ønske jeg kunne inspirere andre til og sette opp den samme veggen som jeg har klart i forhold til sånne folk. Jeg synes ingen fortjener å bli mobbet eller føle seg mindreverdig fordi usikre mennesker sitter bak en skjerm og slenger med leppa. Urettferdighet er det verste jeg vet.

Konstruktiv kritikk takler jeg, det er jo meninger, og alle kan være uenige. Helt fair. Men når det eneste jeg leser er 1.dritt 2.usaklighet 3.misunnelse og sjalusi, ja da synes jeg det er SUPERGØY å la være og godkjenne de kommentarene. For da slipper de jo ikke gjennom med mobbingen sin. So who’s the winner? NOT THEM.

Og du. Aldri vær usikker på valg DU tar. Hvorfor skal du bøye deg for en gjeng med mennesker som ikke vet hele historien, eller sannheten og skal mene ting om deg? Gi blanke i hva andre mener, DU tar dine valg for DITT liv. Det er jo ingen andre som er sjef for ditt liv. Ferdigsnakka ♥

42. Også et spørsmål som er litt annet en over, hvem er dine største inspirasjoner og hvorfor? Hvilke verdier setter du størst pris på i venner?

Jeg har alltid sett på pappa som en stor inspirasjon! Han har et livssyn som jeg setter veldig høyt, han er hardarbeidende, selvsikker, han er snill som dagen er lang, rettferdig, god i hjertet sitt og ALLTID positiv og blid. Og nå har jeg funnet Jørgen, som også er min inspirasjon. Jeg elsker å lytte til han, og lære av han. Han gir meg utfordringer og kommer med råd når jeg trenger det, og det setter jeg så stor pris på! Min mentor 

For meg er ærlighet en utrolig viktig verdi, det setter jeg høyt i ett vennskap. Uten ærlighet vet man jo ikke helt hvilke venner man faktisk har. 

43. Hvordan opplever Levi å bo 50/50 hos deg og Gard?

Hehe, det var ett søtt spørsmål. Duuuuuu jeg har ikke spurt henne ♥ Hun trives veldig godt både med meg og Gard og er like trist i øynene sine hver gang hun må dra fra den ene eller den andre. Men det jeg kan si, er jo at hun får MYE mer friluft hos Gard enn hva hun gjør i byen hos meg, så jeg tror jeg kan svare for henne at hun elsker å være ute på Fornebu og KOSE seg. Men hun er veldig glad i å være hos mammaen sin også ♥

44. Bruker Levi å være tilstede i leiligheten din når du har vors osv?

Nå har jeg ikke hatt så mye vors og lignende egentlig siden jeg flyttet inn i leiligheten, men ja de gangene jeg har hatt det har hun vært der. Men sånn som når jeg hadde innflyttningsfesten min med 30 mennesker, så var det uaktuelt å ha henne der, de kan jo fort bli veldig stresset av sånt. 

45. Tilslutt- når du har Levi hjemme hos deg, og du skal ute på byen, hvor plasserer du Levi da? Er hun hjemme aleine?

Hun er selvsagt hjemme alene, som alle andre hunder er. Hun har alltid vært så flink på det og være hjemme alene. Hun bare slapper av og sover, og jeg tror faktisk hun har godt av å være alene. Når jeg er hjemme følger hun etter meg hele tiden og er nyskjerrig på hva mammaen sin gjør. Så jeg tror nesten hun tenker : YAAAS, she is gone!! FINALLY I CAN RELAX (jeg vet ikke hvorfor hun plutselig snakker engelsk men ja, dere ser poenget, hihi) ♥

55 kommentarer
    1. Jeg vil bare si at jeg beundrer din positivitet, dine verdier, holdning til livet og måten du svarer på. Du virker så reflektert, og man kan ikke gjøre noe annet enn å ønske deg alt godt. Bare måten du skriver om J på, viser til at det er noe spesielt dere har! Jeg ønsker deg alt godt, og nyt det fantastiske livet vi har fått i gave❤️ Stor klem

    2. *Klappklappklapp* for det du skrev om negative kommentarer! Tenk om man kunne kjørt slike kommentarer gjennom et filter i dagligtalen også?? DET hadde vært noe det! Tenker også at det er spesielt viktig for andre som også leser kommentarer, at slike kommentarer ikke får komme til synet. Selvfølgelig veldig viktig for deg også, men du tar et vitkig samfunnsansvar her som blogger (selv om jeg blir litt sliten av alt det “bloggerne må ta ansvar” styret). Heia Lene sier jeg bare!!

      1. Tusen takk snille deg <3 Jeg er helt enig. Hvorfor skal de komme gjennom? De burde ikke komme gjennom på noens bloggere. Konstruktivt, of course – men ikke ellers! Basta 🙁 KLEM!!

    3. Du er så utrolig bra tvers gjennom! Beundrer og ser virkelig opp til deg.
      Håper du får en fin dag <3

    4. Jeg vil takke deg for at du er så åpen, så ærlig, så reflekterende og så oppriktig god. Bloggen din blir bare bedre og bedre i mine øyne. Du virker så ekte og menneskelig. Det finnes altfor mange bloggere der ute som pynter på sannhet og fasade og som skjuler altfor mye. Privatliv har alle rett på selvsagt, men jeg syntes du er flink til å uttrykke deg her inne, og det tror jeg du kommer innmari langt med. Tusen takk for veldig gode og utfyllende svar. Måtte du fortsette å ha det fint fremover <3

      1. Og tusen takk for at du legger igjen en så hyggelig kommentar til meg 🙂 Det setter jeg pris på! Sånt blir jeg glad av <3 KLEM

    5. Hei Lene<3 mennesker som henger seg opp i alt fra at Jørgen er eldre til hvordan Levi har det og at du fant kjærligheten på nytt må en jo bare le av. Jeg ser du ikke bryr deg, og fortsett med det. Om Jørgen hadde vært 20, 40 eller 70 år, og om dere ble sammen en dag eller 4 år etter bruddet med Gard er vel ingen sin sak annen enn din. Og Levi, hun tror jeg har det veldig fint hos både mammaen og pappaen sin<3 stor klem til deg, og gratulerer med kjærligheten! Heier på dere

      1. Du er god, tusen takk for fin og støttende kommentar 🙂 Jeg må jo regne med at folk er nyskjerrige, men det er liksom måte på 😀 Hehe, men jeg svarer jo bare slik som ting er så 🙂 Du er snill! Stor klem

    6. Synes folk skal slutte med stygge kommentarer vedrørende ditt nye forhold. Kjærlighet kommer når man minst venter det, tro meg, det har jeg opplevd flere ganger! Håper du ikke tar deg nær av dette, og at du nyter nyforelskelsen med god samvittighet! <3 Heier på dere to!

      1. Men jeg er helt enig med deg! Hjelpes, skal man “straffes” fordi man har funnet lykken på ny? Det er jo til og med folk som finner lykken på ny MENS de er i ett forhold, det er kanskje noe å pirke på, selv om JEG aldri kunne engasjert meg i noe sånt. Jeg har alt på det rene, og har behandlet Gard med respekt hele veien så det er bare og heve seg over hva enkelte måtte mene 🙂

        Jeg nyter det <3 STOR klem til deg!

        1. Nettopp! Og derfor synes jeg at det er så rart at folk skal pirke oppi ditt nye forhold… Kan de ikke bare være glad på din vegne? Du har jo gjort alt riktig, og skal du droppe drømmemannen pga en eks? Aldri!

    7. Her må jeg bare ta av meg hatten Lene! Du er virkelig tøff som svarer så utfyllende og privat på disse spørsmålene rundt det nye forholdet til Jørgen, Gard osv osv. De fleste andre bloggere hadde ikke tatt med slike spørsmål i det hele tatt. Jeg er imponert:) Jørgen virker som en veldig bra mann:) en ting jeg lurer på, du skriver at singellivet ikke passer for deg. Men nå er det vel ikk slik at man bare kan velge å være singel eller ikke som oftest. Tar jo litt tid i blant å møte noen. Tenker du at du aldri kunne gjort det? At du må møte noen med en gang?

    8. Hei Lene!
      Vi har en valp på 4mnd som nokså jevnlig får raptusanfall om kvelden. Og av og til får den lyst å bite i båndet, hoppe etc på tur. Har du noen gode tips til å avvende den med disse uvanene? 🙂 Både du og Levi virker skjønne!

      1. Levi hopper litt når hun er på tur enda, så det er jo bare en uvane man må få bort ved å være superkonsekvent.. Men det er jo ganske vanlig når valpen er 4 mnd <3 <3 Det blir nok bedre <3 Men google det, så får du sikkert noen gode råd!

    9. Gud Lene jeg må bare kommentere at jeg virkelig heier på deg ! Har fulgt deg siden starten – jeg håper inderlig du er stolt over deg selv å vet at du bidrar så positivt med ditt livssyn og verdier for leserne dine. You go girl !

    10. Du er så dyktig, Lenemor! Svarer utrolig bra for deg <3 Good job!
      Elsker måte du gjør det på at, at du ikke lar de komme gjennom! Hadde det bare vært en "sperre" for de, at slik oppførsel ikke kom igjennom på noe som helst måte.
      Klem i fleng!!

    11. Hei flotte Lene! Jeg liker bloggen din skikkelig godt, og det er gøy å se at du reiser og oppdager verden. Jeg lurte på om du har noen tanker om miljø? Jeg prøver selv å tenke litt mer på miljø, særlig når det kommer til reising. Men det er jo ikke så lett. Skulle gjerne likt å høre litt om hva du tenker om det:) Stå på!

    12. Du er fantastisk! Tar deg tid til å svare på så mange spørsmål og kommentarer, og lar deg ikke pille på nesen av de mindre hyggelige kommentarene. Det er beundringsverdig! Skulle ønske jeg var mer som deg åpen, positiv og sterk. Jeg har nettopp begynt å lese bloggen din, og det skal jeg fortsette med. Du er en inspirasjon!

      1. Absolutt ikke, de får ikke pille meg på nesen 🙂 Tusen takk <3 Veldig kjekt og høre du vil fortsette å lese. Takk <3

    13. Jeg får helt vondt av alle spørsmålene du får mtp. ditt eget privatliv. Er selvfølgelig klar over at du er en offentlig person, og at leserne dine vil vite litt mer om deg og ditt liv,- men ja… Jeg må innrømme at jeg får vondt i magen av flere spørsmål som stilles. Du er tøff som står igjennom det, og jeg beundrer deg for valget du gjør ang. de negative kommentarene! Ha en fin kveld,- og gratulerer så mye med kjæresten! Jeg håper du har det fint

      1. Snill du er! For meg går det fint, jeg synes det er greit og svare på alt, slik folk får en forståelse, og ser min side av saken også 🙂 Stor klem

    14. Fy søren, et så tvers gjennom godt menneske som deg skal en lete lenge etter! At din personlighet kan lyse så godt gjennom kun tekst! Speachless❤️Du inspirerer, virkelig ❤️

    15. Fine, skjønne, flotte Lene! Jeg elsker bloggen din, og det er ikke for å være negativ eller frekk, men kan du vær så snill å være litt nøyere på og/å?
      Sååå hyggelig å høre hvor forelska du er for tiden <3

    16. Hei Lene! Virkelig ikke ment frekt dersom spørsmålet fremstår slikt. Men du skriver at Levi får mye mer friluft hos Gard enn hos deg i byen.. Hvorfor skaffet du den hunderasen som du gjorde, når du bor i leilighet i byen og må dra et stykke for å gå i fjellet/langturer i skog? Fikk ikke Levi nok mosjon hos deg?

      1. Sammenlignet med Fornebu så er det selvsagt flere turmuligheter innenfor kort avstand. Jeg sier ikke at jeg ikke går på tur med Levi fordi jeg bor i byen 😀 😀 Det finnes ganske mange by-hunder rundt om, hehe..

    17. Så mange gode svar! <3 Likte spesielt det du svarte på spørsmål 30. Føler det er såå mange som har hengt seg opp i at du gikk fort i et nytt forhold igjen. MEN alle kjærlighetssorger er jo forskjellig, det kommer heeeelt an på årsaken til bruddet + at alle reagerer forskjellig!
      Ble skikkelig inspirert og reflektert av deg nå, skulle ønske flere tenkte seg om ett par ganger – og gjerne se det ifra flere synsvinkler før man begynner å kommentere for en dårlig person du er som ikke tar hensyn til Gard osv…
      Stå på Lene – heier på deg <3

      1. Tusen takk. Ja det er helt sant, og det er ikke alt man deler med offentligheten heller, så jeg synes det blir urettferdig at jeg skal få pes 😀 Takk for støtte <3

    18. Synd at så mange skal tenke på detaljene om overgangen fra forholdene dine! Syns det er godt å se at du er lykkelig, det er det som teller! Jeg gikk fra et forhold jeg hadde vært i 5 år, (forlovet i 3 år) til et annet etter bare 3 mnd. Nå er jeg sammen med en som er 9 år eldre enn meg, vi pusser opp et gammelt småbruk og har ei jente på 1 år, alt dette har vi rukket på 3 år 🙂
      Jeg har ei tatovering det står “make your own happines” på, å det skal jeg leve opp til hele tiden. Man kan kun velge selv hvilket liv man vil leve og hva som gjør en lykkelig!
      Å btw, ser du har lanullva reklame på siden av bloggen din, har du prøvd plaggene selv? De er HELT fantastisk!

      1. Åh, så hyggelig for dere <3 Ja, make your own, spiller 0 rolle hva negative mennesker måtte mene 🙂 Ikke prøvd de plaggene nei? 😀 😀 Kanskje jeg må det da 🙂 Takk for tips og kos deg med oppussingen 🙂

    19. Hei:* Har et lite spørsmål sånn generlt om bildene av deg osv. Det er åpenbart (som regel) at det er noen som tar bildene av deg, synes ikke du det er flaut/pinlig å be en person ta bilde av deg mens du poserer? For eksempel poseringsbilder i bikini osv? Det er en ting om det er bestevenninen som tar bilde, men nå for eksempel på ferie med J i Singapore, synes du ikke det er pinlig og bare; kan du ta bilde av meg i vannkanten mens jeg poserer?

      haha, veldig rart spørsmål – men har allitd lurt på det, jeg tørr ikke en gang spørre kjæresten min om å bare ta et bilde av meg

      1. Hei! Jo i begynnelsen gjorde jeg det, men nå er det en vane tror jeg 😀 Ikke flaut å spørre han, han er jo kjæresten min! Helt sikker på at din kjæreste ikke har NOE i mot å ta bilder av jenta si <3 SPØR, jeg utfordrer deg 😀 Er ikke så skummelt som du tror 😀

    20. Hei vakre deg Lene, godt du har funnet den du deler de viktigste verdiene med. Det å tenke å mene, føle det samme i det store å hele, gjør alle de små uenighetene uviktige i det lange løp. Du er så god og imøtekommende med alle du møter, og fortjener det aller beste. Go klem til deg<3

      1. Hei fine Anne. Takk for sist! Ja, virkelig. Det har jeg 🙂 Og det er det som betyr noe, som du sier små uenigheter spiller ingen rolle når man har det grunnleggende på plass 🙂 Du er god, håper alt er fint <3

    21. Hei Lene. 🙂
      Så fine svar fra deg. Støtter deg i alt du skriver.
      Jeg lurer på en ting. Hvordan er det med Levi og røyting? Har lest at toller-rasen røyter mye, så hvordan er det for dere? Må du støvsuge hver dag, klær og tepper fulle av hundehår etc.? Synes Levi er verdens skjønneste hund, og har lyst på lignende selv, men er litt nervøs for hundehår alle veier, hehe. 🙂
      Stor klem.

      1. Hei, tusen takk! Hehehe JA hun røyter. Hårballer overalt 😀 Haha, men var verre når hun hadde løpetid. Men det er klart at det merkes i sofaen, selv om hun ikke er i den så mye 😀 Det setter jeg hår her og der. Men det er ikke sånn at det plager meg så veldig mye <3 KLEM

    22. Tenk at mennesker skal legge seg så innmari opp i ditt tidligere forhold? Det er over, og det er over av en grunn. Det er jo ikke mer å mene og synse rundt det egentlig. Hvorfor ikke fremme det flotte og nye, den fine kjærligheten som blomstrer? Det er jo sååå mye bedre <3 Positivitet kommer vi langt med, og der er du rimelig flink altså. Beundrer deg skikkelig! Skulle virkelig ønske jeg hadde flere som deg i mitt liv <3 Stor klem!

      1. Ja det er over av en grunn, og sånn er det bare 🙂 Elsker at kjærligheten blomstrer og hva andre mener det bryr jeg meg fint lite om 🙂 Tusen takk Charlotte, du er jo alltid så positiv og god selv <3 Klem

    23. Hei! Inspirerende blogg!
      Du skal ikke selge den vakre, hvite Ganni-kjolen din med blomster på? Krysser fingrene for at du er lei den 😉

    24. Åh, Lene! Nå måtte jeg legge igjen en kommentar. Jeg skal si helt ærlig, at det første jeg tenkte når jeg så du annonserte nytt forhold var “oi, så tidlig!” men min neste tanke var “huff, hun kommer til å få så mye kritikk!” For jeg har vært sammen med min kjæreste i 4 år, det ble slutt nå i August. Jeg har møtt på gutter og har en jeg begynner å falle veldig for. Jeg vil ikke si jeg er en person som er usikker på meg selv, men jeg kjenner jeg holder igjen, fordi jeg ikke vil at noen skal tenke fælt om meg som eventuelt skal hoppe i noe så fort etter et langt forhold. Jeg er bare 20 år, og jeg har jo såvidt startet på livet, men jeg føler det er så viktig å ta rette valg, men samtidig at det er nå de fleste kritiserer det du gjør. Jeg vet jo inne i hodet mitt at det er mine valg, mitt hjerte, MITT liv – men likevel føles det ut som jeg ikke klarer å gi hele meg når jeg ikke tør fordi jeg er redd for hva andre skal tenke.

      Også må jeg bare skrive et par ord om hvor fantastisk fin du virker, Lene! Jeg har vært innpå bloggen din sånn nå og da, og har alltid synes du har virket så koselig og god, og energisk – men NÅ Lene, nå tror jeg du er på ditt beste. Dette vet jo ikke jeg, da, men du stråler liksom. Stå på, kjære du. Jeg støtter deg hvertfall fullt ut og har forståelse, og misunner deg for å gi F i hva andre sier og tenker om deg, det er bare det fine som teller <3

      Klem.

      1. Hei Maren 🙂 Takk for kommentar 🙂 Du skal IKKE tenke på hva andre synes, venner og familie støtter deg uansett. De vil jo at du skal være lykkelig, og hva andre mener skal du bare ikke bry deg om <3 Gi HELE deg til han om det føles riktig i DITT hjerte <3 Det var deg jeg gjorde 🙂

        Hehe, tusen takk! Jeg har en veldig fin tid i livet nå, og det blir jo ikke akkurat verre med en mann som J <3 Lykke til med ditt valg <3 KLEM

    25. Takk for svar på 41 & 42 🙂 Du har helt rett. Hvertfall igjennom oppveksten er det veldig mange mennesker som “følger strømmen”. Skal mene det som andre mener om andre, legge opp meninger og dømme uten noen som helst ide over hva som foregår. Jeg har forståelse for at mennesker kan gjøre feil, men det å være slem og direkte ekkel mot andre; har jeg ingen respekt for. Spessielt jenter kan være helt forferdelig med sjalusi. Og det er vell ofte der stygge kommentarer på bloggen kommer fra. Usikkerhet og sjalusi. Det er det vakre med det å vokse opp.. At en blir mer trygg og står for de valgene en tar. Og at man velger venner med samme verdier, for jeg er helt enig i at det å ha mennesker rundt en som trekker en ned .. er rett å slett giftig.

      Jeg tror det å være en positiv og god person gir mye god energi og trekker mennesker til seg. Ser mange skriver om hvordan du klarte å komme videre så fort etter et brudd. Jeg tror måten man ser på ting på, har utrolig mye å si. Det å prøve så godt så mulig på å takle vonde tider i livet til en stund der en skal bli litt kjent med seg selv på nytt & nye eventyr, er en utrolig utrolig bra egenskap. Mange låser seg inne i bitterheten, og klandrer seg selv ofte. Skulle ønske mental helse og tankemåter var et tema igjennom oppveksten i skolen. Det at vi alle opplever ekstremt vannskelige ting, men hvordan vi velger å takle/se på situasjonen har så utrolig mye å si..

      Dette ble litt langt, men lykke til videre 🙂

      1. Hei <3 Helt enig med deg, man skal heller aldri la sin egen usikkerhet gå utover andre. Da må man faktisk gå i seg selv, og gjøre noe med problemene.. Det er godt å bli eldre ja, de fleste blir jo mer sikker med årene <3

        Ja, det er viktig å se på det meste med ett positivt syn, da finner man lettere løsninger, i stedet for å grave seg ned.

        Du har mange gode poeng her, takk for at du deler 🙂 <3 GOD klem til deg

    26. Du er et godt og reflektert menneske. Jeg liker å lese bloggen din, det beriker mine tanker om ting og får meg til å se mye i et annet perspektiv. Du er sterk og et godt forbilde og du oser av trygghet og lykke. Ønsker deg alt godt <3

    27. Bra svar! kan jeg spørre om hvor du har kjøpt den jakken din fra? 🙂 er det kouture? 🙂 den er så fiin

    28. Hei Lene! Skal selv tilbake til Bali på nyåret, dette for 7. gang! Trenger du tips og triks- rop ut! Kanskje vi sees der nede Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg