Svar på spørsmålene deres / DEL 3

Har du studert mote ?
Jeg har ikke studert mote, men kanskje jeg vil det – en gang?

Hva er din største frykt ?
Å miste noen jeg er glad i…. Bekymrer meg for det hver eneste dag. Det er så viktig å vise hverandre hvor glade man er i hverandre. Viktigste i verden.

Hva er ditt favoritt godteri ?
Smågodt.. Jeg får aldri nok.

Hva er det koseligste du vet å finne på med din kjære ?
Bare og være sammen er koselig for meg. Men setter veldig pris på kvelder med stearinlys, god mat, film, godteri og en god trygg armkrok. Det er så trygt.

Ikke et spørsmål, mer et ønske. Kan du lage et Dubaiguide? 🙂
Ja, det skal jeg få til. Kommer snart! Litt lett å glemme av, men lover å gjøre det.

 
Det extensionet du bestilte, prøvde jeg å finne i svart, men fant ikke. Kunne du funnet en link?
De har desverre ikke fått inn helt svart enda. Men det kommer i slutten av måneden.

Er det noen spesiell trening du driver med eller som du trives veldig godt med?
Nei, jeg klarer virkelig ikke finne en trening som får meg til å fortsette. Jeg prøver èn ting, og så blir jeg giret. Men etter noen dager/uker orker jeg ikke mer. Ikke lett å finne noe som motiverer.  
Hadde du silikon i 2009 eller rundt den tiden?:)
Nei, det har jeg aldri hatt.

Hvordan får man en bra, kul og variert garderobe?
Det er viktig at man har baseplagg, som man kan bruke til alt. Gjerne ha noen plagg som man setter mer pris på enn andre, som feks en merkekjole, eller ett par merkesko. Lurt og ha plagg som er tidløse, som man kan bruke år etter år.
Og at man kjører litt forskjellige stiler.. Kult når man kan mikse rocka og romantisk feks.. Ofte kler jeg mer etter humøret, og da er det greit å ha litt forskjellig å velge i.

Hvor ser du deg selv om ti år?
Da bor jeg nok i en eller annen storby, og er en suksessfull karrierekvinne. Hehe.. Gift med min kjære, og kanskje 3 barnsmor? Nei, hjelp – jeg vet ikke. Litt skummelt og tenke på! Jeg vil ikke bli eldre!

Når vil du gifte deg?
En plass mellom 8-10 år kanskje. Jeg rusher absolutt ikke med giftemål. Jeg og Rolf Ivar elsker hverandre like mye om vi har en ring på fingeren, eller ikke. Men, ja – gifte meg skal jeg.

Tror du på at det bare finnes en sann kjærlighet som varer hele livet?
Ja, så absolutt! Kjenner mange som har vært sammen siden de var i tenårene jeg. Foreldrene til Rolf Ivar har vært gift i 30 år, og møttes da de var 16-17 år. Like forelsket og søte den dag idag.

Har du hatt silikon? Og tatt de ut?
Nei, overhodet ikke. Aldri hatt, og skal heller aldri ha.

På de gamleste bildene dine på facebook hadde du mye større pupper enn du har nå?
Jo, altså. Da var jeg noen kilo tyngre også. 
 Får du klær gratis fra Bik Bok, eller kjøper du alt selv?
Jeg kjøper alt selv.

Har du en søster som heter Anniken som er 18-19år?
Ja, det har jeg vet du, hun er 19 år. Og er stesøsteren min. De flyttet til oss da hun var 4 år, så hun er som min biologiske søster.

Kan ikke du fortelle om familien din? Er dere veldig rike eller noe? Dubai, jentetur til London, Kjærestetur.. Alltid siste mote, 2 stk bmw osv.. Ikke negativt, men det høres så bra ut!!:D
Jeg har ikke rike foreldre, og har aldri heller vært bortskjemt. Jeg er veldig selvstendig, og har alltid betalt alt for meg selv. Jeg flyttet på hybel da jeg var 16 år, betalte mat, husleie og strøm selv. Til og med bil lappen, betalte jeg selv. Men nå har jeg en fulltidsjobb, og det har Rolf Ivar også, i tillegg har jeg bloggen. Selvfølgelig har vi råd til dette da, man må bare bruke pengene sine riktig.

Kan du legge ut et tips om hvordan man kan få lengere hår på kortest mulig tid? 🙂
Jeg har hørt om en shampoo som skal bidra til at håret vokser fort. Spør hos en frisør, de kan sikkert hjelpe deg.
 

Er du sjef på bikbok ?
Ja, jeg er daglig leder.

Hvilket kamera bruker du ?
Nikon D3000, utrolig bra – elsker det!

Syns du att du shopper mye ?
Ja, jeg gjør jo det ………. Men ikke for mye.. Hihi.

Er du shopping gal ?
Nei.. Men jeg kjøper det jeg har lyst på, hihi. Jeg MÅ ikke.

Hvor mye bruker du på shopping i uka?
Det kan du lure på 🙂 Hehe.. Neida, jeg vet faktisk ikke..

Hvordan holder du huden din så fin?
Jeg gjør ikke så mye, men.. Jeg har aldri brukt rensemidler / sminkefjerner osv.. Jeg bruker rett og slett såpe og vann.. Kanskje det er oppskriften?

Har nettopp gått fra blond til brunt, og jeg trives ikke i det hele tatt. Lurte på hvordan du gikk fra brunt til sånn du har håret nå. Aner ikke hva jeg skal gjøre! stripet du det bare?
Ja, da må du nok gå hyppig til frisøren, og bli litt og litt lysere for hver gang.

 

Nevn 2 ting du kunne endret i livet ditt? 🙂
Oi, det var vanskelig.. Ingenting, tror jeg…

Har du vært med på frøken norge eller noe annet reality tv program? Du var så utrolig kjent med det platinablonde håret! 🙂
Hihi, nei.

Hva slags hudpleierutiner/renseprodukter bruker du? noe spesielt å anbefale mot uren hud? En selvbruning du vil anbefale? 🙂 
Jeg bruker ingenting annet enn såpe og vann, og en god hudkrem som ikke er spesiellt fet. Jeg vet desverre ikke, men du kan jo gå til en hudpleier? Så får du nok hjelpen du trenger.
Veldig lenge siden jeg har brukt selvbruning nå, husker ikke hvilke typer jeg har brukt. Men den siste jeg brukte for 1-2 år siden, var Shadow Tans, den syns jeg å huske var bra.

HVORDAN FÅR DU SMINKEN TIL Å HOLDE SEG HELE DAGEN?=)
Det tror jeg er vanskelig, eller sminken holder seg, men man må som oftest freshe litt opp i løpet av dagen. Det pleier jeg ikke når jeg er på jobb, men når jeg kommer hjem ser jeg at jeg godt kunne freshet litt opp. Men da er jeg hjemme uansett, så da spiller det ingen rolle. Men kanskje en god primer?

Hei Lene 🙂 Såå mange spørsmål… ser mange spør om ting som de kan få svar på hvis de går tilbake i arkivet så finner de det, men ett spørsmål som spesielt går igjen , er om du kan svare på spørsmål på en eller flere video blogger. En ting du kan gjøre er å få en bestis eller noe til å stille opp sammen med deg..
Helt ærlig, jeg er litt smånervøs for sånne ting, i tillegg tar det sikkert veldig lang tid, det må jo redigeres og sånt noe. Men kanskje en gang.. Må manne meg opp først, hihi.

Nå skal jeg og elskling trykke i oss godterier, og se filmer resten av kvelden. Vi har hatt en herlig søndag, og nå skal det bli godt og slappe av.

Ha en fin kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg