Svar på spørsmålene deres / DEL 2

Favorittparfyme?

Jeg har tre favoritter.

Tar du noe slags form for manikyr eller har du prøvd noe, i såfall hva har du prøvd?
Nei, ikke noe fast. Veldig vanskelig å ha fine negler når man jobber i butikk. Neglene knekker, neglelakken faller av og hendene blir så tørre. Men jeg har jo støpt negler noen ganger da. Det er jo fint, og det holder en stund også.  
Kan du skrive om noe du virkelig brenner for?
Det er så mye. Men om jeg skal være litt følelsesladet. Så brenner jeg utrolig mye for familien min. Samhold er så fantastisk viktig, jeg får ikke sagt det nok. Familietid er gullverdt for meg. Og jeg er veldig flink til å fortelle de hele tiden hvor glad jeg er i de, og hvor mye de betyr for meg. Familie er det viktigste man har i livet. Jeg elsker de over alt på jord. Og jeg brenner for at alle skal være venner, støtte hverandre og være glade i hverandre, uansett. Favorittmat?
All mat er min favorittmat. Hehe. Jeg er veldig veldig glad i pappas mat. Men om jeg må velge èn rett, blir det min egen. Fredagsrett som jeg kaller den. Indrefilet med gulerot/løk stuing og baktpotet med kryddersmør. NAM! Hva søker du på når du skal søke opp sko på ebay? Gi noen tips?
Det er så mye. Spør hva man leter etter. For min del, så søker jeg mye på wedges & platforms.
Hvor gammel var du da du flytta til Ålesund, siden du nå snakker som en sunnmøring? 🙂
Hehe, skjønner virkelig ikke hvorfor jeg gjør det. Men når jeg er sammen med veninner/familie fra Midsund, snakker jeg nesten ren romsdaling. Jeg er så rar.. Men jeg flyttet til Ålesund da jeg var 16 år. Tips til antrekk til bryllup i mai, min mor skal gifte seg og jeg vil gjerne finne noe passende, pent og som kan brukes til flere anledninger. Hva ville du valgt? 🙂
En fotsid kjole, i en basic farge.
Hvordan innredet du klesrommet? Hva kostet det? 🙂
Vet ikke hvor mye det kostet. Klesskapet “arvet” jeg etter Rolf Ivar sin søster, Tone. Jeg kjøpte litt lameller, en lysekrone, ett speil, en kommonde og noen bilder. En plass mellom 2-3000 kanskje.. Hvor mye penger bruker du på klær i mnd?
Oi, det vet jeg faktisk ikke. Alt for mye desverre. Jeg skal bli flinkere til å ikke kjøpe alt.. Farlig å jobbe i klesbutikk skjønner dere, alt for mye fristelser..

Hvor mye veier du?
Sist jeg sjekket 52,8 kg for å være eksakt.. Når debuterte du seksuelt?
HJELP! Det var da måte på til spørsmål…
Hvordan fikk du den fargen du har på håret nå?
Stripet, og stripet og stripet det.. Hvordan kom du deg så langt opp på topplista?
Jeg vet ikke. Ved å være meg selv egentlig? Men, jeg har vært heldig også da. Søte nette nestea kåret meg til månedens blogger i sommer husker jeg, da skøyt lesertallene i været. Julia Nyland har også linket meg ett par ganger. Uten at jeg har spurt om det da selvfølgelig. Snille Julia.
Hva slags utdanning har du?
Ingen utdanning, enda. Jeg har generell studiekompetanse. Jeg lurer på hvordan veien til å bli butikksjef var? hvilken linje gikk du, og er det ett krevende arbeid? 🙂
Jeg har ikke gått noe form for utdanning for å bli butikksjef. Jeg jobbet meg oppover. Noen ganger lønner det seg med gode kontakter, hard work og erfaring.

Jeg startet på BIK BOK i Ålesund sentrum som ekstrahjelp. Men jeg jobbet hele tiden. Jeg var aldri den som hadde sykefravær, og jobbet rompa av meg om jeg måtte det. Aldri har jeg forsovet meg heller. Stillte alltid opp. Det lønnte seg, for plutselig ble jeg deltid, og fikk faste dager i uken. Målet mitt har alltid vært å skille meg ut i jobbsammenheng, vise at jeg har ståpåvilje og er ett skikkelig arbeidsjern, og lurt var det, for i løpet av noen måneder ble jeg heltid, altså, jeg begynt å jobbe 100 %.

Plutselig ble butikksjef stillingen i den butikken jeg jobbet i ledig, og jeg måtte på intervju med landssjefen og regionsjefen. Jeg husker at jeg forberedte meg i flere uker. Jeg SKULLE ha den jobben, og jeg skulle vise at jeg var best. Jeg glemmer aldri den dagen jeg fikk telefon fra regionsjefen min.. Jeg var på vei hjem fra svigers, det var sommer og sinnsykt varmt ute. Inni bilen var det sikkert 50 grader, og aircondition var så fantastisk treig å kjøle ned husker jeg.. Det var da jeg fikk telefonen. Svett som en GRIS, mottok jeg beskjeden om at jeg var den utvalgte til å bli butikksjef! HURRA! Jeg var glad i flere måneder jeg.. 

 Hvordan var du på ungdomsskolen, videregående? Har du noen gang blitt mobbet?
Jeg var guttegal! Fikk min første kjæreste i 1 klasse, da vi lekte flasketuten peker på, hehe. Vi var kjærester i èn dag. Vi har alltid vært en sterk jentegjeng, og har alltid holdt sammen. Men jobbet, det har jeg aldri blitt. Jeg har aldri mobbet heller. Det er en stygg ting.
Hva vil du bli når du blir “stor”?
Karrierekvinne. Vil du fortelle om den bilulykken du var med i?
Ja, jeg tenkte å lage ett innlegg om det senere. Er ett sårt tema, og mye og skrive om. Dere får det snart.
Hei! Jeg lurte på en ting fantastiske Lene!! Har du vurdert skolegang snart? Jeg vet om mange på din alder som har droppet ut fordi de er usikre på hva de ønsker å søke og liknende. Likevel, lurte jeg på hva du tenker. Du har hele livet foran deg, men i dag er det jo utrolig mange mulige utdanninger. Hva tenker du om dette? Blir du BIKBOKGIRL en stund til? 🙂
Jeg blir nok BIK BOK girl en stund til. Men jeg har ikke tenkt å jobbe i butikk for alltid. Hvordan lager så så fine krøller i håret som du ofte bruker? 🙂
Det kan du lese om HER.
Hvor ofte klipper du deg?
Åneiii, ALDRI! Jeg kan ikke huske sist jeg klippet meg. HJELP! Besteveninnen min Malene var på besøk her forige helg. Jeg tok henne i å se strengt på håret mitt.. Jeg prøvde å gi henne ett uskyldig blikk sånn jeg ikke skulle få kjeft, men…

LEEEEENEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! NÅ ER DET PÅ TIDE AT DU KLIPPER DEG SNART!!!

… Ops..

Hvordan sminker du deg til fest? (sminkevideo?) 🙂
Jeg soter nesten alltid øynene. Synes det er kjekt å sminke seg litt ekstra, siden jeg ikke bruker øyenskygge til hverdags. Den sminkevideoen er jeg litt skeptisk til altså.. Hehe..
Tenker du ofte på hva du spiser?
ALDRI! Vil du beskrive deg selv som en person med god selvtillit?
Ja, men ikke i den grad at jeg tror jeg er bedre enn alle andre. Overhodet ikke. Men jeg er ikke usikker på så mye. Det er vel mest fordi jeg har en kjæreste som gir meg veldig mye selvtillitt.. Han skyter meg opp i skyene hver eneste dag.

Hvis du kunne bytte utseende med noen, hvem hadde det vært?

Kenza. Verdens vakreste blogger.

Eller… Hun her..


Adriana Lima. Går det virkelig ann å være så pen?

Jeg kunne sikkert laget en hel bok om vakre jenter. Det er jo så uendelig mange!

Er du en streng bik bok sjef? 🙂
Nei, vet du.. Det er jeg faktisk ikke. Streng når jeg virkelig må være det, ja. Men jeg har så flinke jenter, at det ikke er nødvendig. Jeg synes det heller er mye viktigere å være positiv og glad. Og en god motivator for jentene. Viktig å være ett godt forbilde. Ikke ligge på latsiden og tro at de ansatte gjør alt. Jeg er aldri syk, og aldri forsen til jobb, og da følger jentene etter. Hadde jeg vært syk hele tiden, og aldri møtt opp på jobb i tide, da tror jo jentene at det er greit, og de hadde gjort det samme. Så asbolutt, ett godt forbilde – er det aller viktigste! Er det gøy å jobbe på BikBok? (har lyst å jobber der selv!)
Det er kjempegøy! Dagen går i ett. Og det er alltid mye å gjøre. Jeg hadde aldri klart å jobbet en plass hvor jeg skulle stått rett opp og ned. Jeg må være i aktivitet hele tiden.

Kan du legge ut bilde av alle skoene dine? :)Alle? Det blir litt av en jobb.  Jeg legger ut av favorittene jeg, de jeg bruker mest..

 

Hvilken fuktighets krem bruker du ?

Hvor gammel er du ?
Jeg ble 24 år 12 februar.  Kan du legge ut noen bilder fra tenåringstiden din og fra du var liten? 🙂
Jeg finner ingen akkurat nå. Men det skal dere få etterhvert. Lover.

Hvor mye tjener du i måneden?
Ingen kommentar.. Hehe.

Hvis du jobber på bikbok, hvordan har du råd til to så fine biler?
Jeg har en samboer, vet du. Han har også en jobb. I tillegg, så har jeg bloggingen. Synes hårfargen din er kjempefin slik du har den nå! du kler den kjempe godt!! ikke farg den til noen annen farge 🙂 er dette din naturlige farge?
Nja, nesten. ihvertfall i bunnen. Jeg har normaltvis ikke striper heller da, jeg har vel mørk blondt hår til vanlig. Og da jeg var lita, husker jeg at jeg hadde massevis av lyse striper, som jeg fikk da solen skinte. 

Kan du si favoritt sangene dine?
Jeg har ingen favorittsanger, eller.. Det varierer veldig.. Jeg liker veldig mye. Hvor mange kjærester har du hatt?
Jeg tror jeg hadde 4-5 stykker når jeg gikk på barneskolen/ungdomsskolen, men det var jo ikke noe seriøst, overhodet. Hehe. Siden den gang har jeg vel egentlig hatt bare Rolf Ivar. Men så har jo vi vært sammen siden jeg var 17 år også da.

Så.. Èn kjæreste. Hihi. Har du noen gang prøvd nakrotiske stoffer?
NEI! Aldri, aldri, aldri. Det er det verste jeg vet. Heller ingen av vennene mine driver på med sånt tull. Jeg skal aldri prøve det heller. Dumskap, synes jeg. Fysj og fy.
Hvor lenge har du vært sammen med kjæresten din?
6 år og 5 mnd. Hvordan møttes dere?
Vi møttes på Ålesund Båtfestival. Da jeg jobbet på Big Bite, hehe. Han var så betatt han visste ikke hvor han skulle gjøre av seg, haha.. Vi var vel to om det… Hihi.
Farget du håret ditt mørkt selv? Å husker du evt hva fargen heter? 🙂
Ja, det gjorde jeg. Har ikke peiling. Det er så lenge siden. Men det var ett eller annet på 4’ern. Mer husker jeg ikke desverre. Ha en herlig lørdag, dere! Flere svar kommer i løpet av helgen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg