SVAR PÅ SPØRSMÅLENE DERES!

Hva slags sminke bruker du og hvordan sminker du deg? Kan du vise det i en video?

Til hverdags bruker jeg denne sminken ..

Kanebo total finish 204,5
Solpudder fra Isadora nr 43
Blush fra Dior 15 orchid rose
Mascara fra L'oreal (Bruker ikke denne vanligvis, men var tom for den andre..)


Til vanlig bruker jeg denne mascaraen fra Max Factor.. Love it..

Vet ikke helt om jeg tør å lage video til dere riktig enda, hehe.. Men skal tenke på det..

Hvem er ditt stilikon?? ( hvem du synest kler seg bra?)

Jeg har faktisk ikke noe stilikon.. Synes det er mange som kler seg bra, men klarer ikke velge en bestemt person..

Kan du opprette salgs blogg?

Ja! Det kan jeg gjerne gjøre! Ikke akkurat nå .. Men snart?

Trener du?

Nei. Jeg trener ikke. Men jeg har en veldig aktiv jobb, og føler at bare det å være på jobb – er trening nok for meg.
Jeg har prøvd utallige ganger å begynne og trene, men det er ikke min livstil å trene, og da blir det veldig vanskelig å begynne føler jeg…

Hvordan får du råd til alt du kjøper?? Synest du er kjempe heldig som har så mye fine ting!

Jeg jobber! 🙂

Har du noe sminke og anbefale for oss lesere ?

Ja! Dere MÅ prøve Kanebo pudder.. Helt fantastisk.. Klarer meg ikke uten!

Blir du ofte gjenkjent på steder som byen, jobben osv i henhold til bloggen ?

Hehe, nei.. Men det har vært noen episoder på jobben, hvor det har kommet små skjønne jenter og spurt meg om jeg har en moteblogg.. Det ble jeg utrolig glad og smigret over, synes det var så søtt.. Hihi.

Har du tenkt på å utdanne deg videre? Hvis ja, til hva?

Det har jeg så absolutt tenkt til! Men jeg er så usikker på til hva..
Jeg skifter mening annenhver uke. Så tror nok jeg skal vente litt til før jeg bestemmer meg helt, slik jeg ikke tar feil valg.. Men jeg har vært innom tanken på å bli alt fra advokat til lege.. Akkurat nå heller jeg litt mot siviløkonom…
Men som sagt er jeg veldig usikker, så vi får se hva tiden bringer !

Kan du lage videoblogg?

Jeg har veldig lyst, men jeg er litt pysete av meg.. Men med tiden tør jeg kanskje? Joda, jeg skal gjøre det…. En gang..

Hva hadde du i snitt fra videregående?

Hm, det husker jeg faktisk ikke helt.. Da jeg fullførte frisørlinjen – gikk jeg ut med ett snitt på 5.
Men da jeg gikk allmennfaglig påbygging, innbiller jeg meg at jeg endte en plass mellom 4,7 – 4,9..

Kunne du tenke deg å flytte til Oslo?

Ja, så absolutt – om kjæresten vil bli med meg …

Er det bra betalt å jobbe i Bik Bok?

Jeg klager ikke 🙂

Hvilken linje gikk du på vgs?

Jeg gikk formgivningsfag, frisørlinjen og til slutt almennfaglig påbygging.

Trener du på treningsstudio eller noe lignende?

Nei, det gjør jeg ikke.

Kunne du tenke deg barn i fremtiden?

Ja, det har jeg kjempe lyst på – men ikke enda.

Hva er ditt beste ferieminne?

Åh, jeg har så utrolig mange gode minner fra da jeg var lita jente.. Trygge, gode minner..
Men i voksen alder – vil jeg nok si i fjor sommer, da vi var i Mexico – Cancun. Fantastisk var det, jeg savner tilbake..

Hvor høy er du?

164 cm.

Hvor finner du din inspirasjon til å blogge?

Den bare kommer.. Rett og slett..

Får du ting billigere siden du jobber på bikbok?

Ja, det gjør jeg! 🙂

Hva spiser du til frokost?

Det varierer.. Knekkebrød, brødskive, rundstykke, yoghurt..

Tre positive ting om deg selv og tre negative

Positive – entusiastisk, positiv, glad.
Negative – bekymret, stresset, redd..

Hvorfor begynte du å blogge?

Fordi jeg forhåpentligvis kan være til inspirasjon for andre.. Og fordi jeg virkelig brenner for mote – og elsker å blogge om det.. Hva gjør du for å vedlikeholde håret ditt?

Jeg bruker disse produktene ..

Shampoo og hårkur fra Redken – love it !

Krangler du og kjæresten ofte?

Det er sjeldent.. Hva er det og krangle om ? 🙂

Har du silikon?

Nei, det har jeg ikke.

Hva er favorittplagget ditt?

Denne shortsen har lenge vært og er fortsatt mitt favoritt plagg denne sesongen.
Pasadena shorts fra Bik Bok.

Hvor langt er håret ditt uten extensions?

Litt lengre enn skuldrene.

Har du et skjønnhetstips?

Ja, og alltid vaske av seg sminken før man hopper i loppekassa 🙂

Hva ønsker du å drive med i fremtiden?

Som jeg skrev lengre opp, jeg er veldig usikker. Men jeg ønsker å drive med noe jeg trives 100 % med, trivsel på jobben er det viktigste for meg!

Når i fremtiden ser du for deg en forlovelse? =) Ser dere har vært sammen en god stund =)

Det har jeg ikke tenkt så mye over, synes selv at jeg er for ung enda. Så om noen år kanskje ?

Etter forlovelse, hvor lenge vente med giftermål? =)

Til vi føler det er riktig 🙂

Hvor gammel er du når du vil ha barn? =)

Jeg vil ha barn når jeg har utdannet meg og vært i jobb en stund.

Hvor mange barn ønsker du? =)

3-4 ? Jeg har alltid drømt og mange barn, dette fordi jeg selv kommer fra en familie med mange søsken i rundt meg, elsker liv og røre! Og så vil jeg jo selvfølgelig ha mange mange barnebarn!

Hva jobber kjæresten din med? =)

Han er driftsansvarlig hos Brødrene Jangaard her i Ålesund, og medeier i et eventfirma.

Hvor stor er leiligheten dere bor i? (kvm, antall soverom osv.)

Leiligheten vår er 82 kvm.. Inneholder gang, bad, kjøkken, 1 soverom, 1 gjesterom/klesrom, 2 stuer og en stor balkong 🙂

Har dere kjøpt leilighet eller leier dere?

Vi har kjøpt.

Hvor ofte tar du solarium siden du er så brun? =)

Nei, det gjør jeg ikke. Har tatt en gang siden jeg kom hjem fra syden (var der i påsken)

Har du prøvd spraytan i salong? I såfall, hva synes du er best av å gjøre dette hjemme eller i salong?

Nei, det har jeg faktisk ikke prøvd enda.. Men jeg liker veldig godt å ta spraytan hjemme.

Har du kjæledyr?

Vi har en familiehund. En Shih Tzu, lille søte Bellavovven vår..

Hvor mange søsken har du?

En storebror, en halvbror, en halvsøster, en stebror og en stesøster.

Hva er din naturlige-hårfarge?

Hihi, kommunegrå.. Herlig!

Er det gøyt å jobbe på Bikbok?

Ja, det er en utrolig givende og kjekk jobb!

Hvordan møttes du og kjæresten din?

Lang og koselig historie. Men for å gjøre den kort..

Vi møttes under Ålesund Båtfestival i 2004 🙂 Love at first sight.. Hihi

Under denne Charlotte kjolen du nettopp har kjøpt..er du uten b-h? Evt hva bruker du under slike kjoler med bar rygg?

Under den kjolen – brukte jeg ingenting.. For første gang. Føler meg ikke vel når jeg går uten Bh, men denne gangen gjorde jeg det.

Jeg bruker ikke så mye kjoler med bar rygg – men det fineste er å gå uten, visst ikke kan man bruke skåler som man "klistrer" fast..

Hva slags redigeringsprogram bruker du for å får den "rufsete" rammen rundt bildene dine?

Jeg bruker Photoscape, kjempe fornøyd! Du laster det ned helt gratis.

Og hvordan er frisyren din uten extensions?

Jeg har i bunn og grunn bob – men det er veldig lenge siden jeg klipte den frisyren.

Hvordan får du ditt naturlige hår til å blande seg så godt sammen med extensionsene? Har prøvd extensions, men blir bare en tydelig kant der overgangen mellom mitt naturlige hår og extensionsene er.

Da må du gå til frisør og få dem til å klippe det til for deg. Jeg har bare tynnet ut mitt eget hår nederst i tuppene, for at det skal sli naturlig inn. Men gå til en frisør – så får du hjelp 🙂

Er du forlovet?

Nei, det er jeg ikke 🙂

Hvor gamle er dine foreldre og søsken?

Pappa  51 år,
Mamma 55 år 
Storebror 28 år
Stebroren min 23 år
Stesøsteren min 19 år
Lillebroren min 14 år
Lillesøsteren min 10 år.

Bruker du løshår eller er alt ditt?

Bruker hairextensions ja 🙂

Har du vurdert en karriere innen musikk? Du har en helt utrolig sangstemme! 🙂

Tusen takk! Men nei, det har jeg ikke vurdert .. 🙂

Hva jobber du med?

Jeg er daglig leder på Bik Bok.

Hvorfor kjøper du nesten alle klærne dine på bik bok?

Fordi jeg jobber der 🙂 Og fordi jeg liker klærne veldig godt!

Hvor gikk du på skole?

Barneskole og ungdomsskole – Midsund.
Vgs – Ålesund.

Hva er din(e):

– beste motetips
Og være seg selv – og kle seg i klær man føler seg vel i 🙂

– beste tips generelt
Å være positiv og glad ! 🙂

– favorittbutikk
Bik Bok.

– favoritt merke
Jeg er ikke så veldig opptatt av merker og sånt. Men synes Acne har sykt mye fint!

– drømmegutt
Jeg er så heldig å ha funnet min drømmegutt..
Snill, omtenksom, følsom og til å stole på. Viktig at man føler seg trygg og tatt vare på synes jeg 🙂
Hva vil du at barna dine skal hete?

Jeg liker veldig godt navnene – Noah og Leon..

Synes du har helt nydelig hårfarge!
Så spørsmålet mitt er: Hvordan fikk du den til? Var du blond eller brunette før du farget deg sånn?

Jeg var brunette før jeg fikk denne fargen. Jeg har stripet det mange ganger hos frisør (foliestriper) for å få det sånn.

Sover, dusjer du og lignende med de hair extensions micro ringene dine? Eller tar du de av osv. ? 🙂

Nei, de sitter på permanent.. (Taes av etter 2-4 mnd..) Så jeg både sover og dusjer med extensionsene ja.

Bor du alene i leiligheten din?

Nei, jeg bor sammen med kjæresten min 🙂

Spiser du sunt, eller er du så heldig at du bare er naturlig tynn?:)

Jeg vil vel ikke si at jeg spiser så veldig sunt.. Spiser normalt, og er veldig veldig glad i godterier.. 🙂

Hvor kjøper du micro-ring-extentionen du bruker? Og hvem setter dem på, må man ha peiling, eller kan hvem som helst gjøre det? Hvor lenge har du extentionen i, før du må sette på ny/ fylle på? Er det vanskelig å fjerne de? 🙂

Jeg kjøper dem på ebay. Om du går inn på menyen min hvor det står hairextensions – finner du alt du trenger å vite.
Extensionsene kan du ha i opptil 3-4 mnd 🙂

Røyker du?

Nei, ikke fast. Men kun på fest.. Fysj 🙂

Hva heter søskene dine ?

Chris Stian, Andreas, Oda Sofie, Anniken og Arnt Vegar.

Kan du legge ut en video med den frisyren du hadde på 17.mai????

Jeg kan prøve å finne en på youtube, men den jeg hadde på 17 mai, var det stemoren min som flettet..

Kan du synge from this moment nå, så vi kan hørre forskjellen ifra du var 13/14 år til nå??:)

Hehe, det kan jeg kanskje gjøre ja.

Kan du fortelle om bilulykken du var utsatt for?

Uff, det var en helt forferdelig opplevelse.. Jeg var 12-13 år – jeg og veninnen min Stine hadde vært på besøk hos en kopmis, da moren hennes skulle hente oss.
Da vi var kommet halveis hjem, kom det en bil over i motgående kjørefelt i 130 km i timen, og smalt rett inn i fronten på bilen vi satt i.. Bilen vår rullet rundt flere ganger – og til slutt endte den opp på andre siden av veien..
Jeg husker at alt gikk i sakte film – helt grusomt.
Det endte opp med at moren til veninnen min knuste nesten alle bein i kroppen, veninnen min hadde flaks – og fikk en kul i panna.. Mens jeg fikk hull på tynntarmen min, måtte opereres og var innlagt på sykehus i flere uker 🙁 Så den dag i dag har jeg et stort arr på magen som jeg har veldig komplekser for …

Kan du legge ut bilder fra leiligheta di? 🙂

Ja, det skal jeg !! Gleder meg. Men vi venter på de siste møblene våres – pga transportstreiken er de forsinket, men med en gang de kommer – så lover jeg å legge ut masse bilder 🙂

Kan du vær så snill, vær så snill, vær så snill, vise HVORDAN du sminker deg? helt fra starten?

Hehe, ja det kan jeg så klart gjøre! Men om det blir bilder eller video…. får vi se.. 🙂

Det var alt for denne gang…
Er det godkjente svar, eller er det noe mer dere vi jeg skal utdype ?

Ha en fortsatt fin tirsdagskveld.

Og tusen tusen takk for at dere er så fantastiske lesere som dere er 🙂

Stor klem Lene


 

 
 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg