SVAR PÅ SPØRSMÅLENE DERES!

-Korfor begynte du og blogg ?

Rett og slett fordi jeg liker å inspirere og spre glede !! Det gleder meg stort å kunne gi tips om både mote, skjønnhet og lignende ..

-Har du tenkt og fortsette og blogge i framtida ? 🙂

JA! Det har jeg absolutt tenkt til !! Visst dere har planer om å forsette å følge meg så :)? Jeg elsker å blogge, og dere lesere gjør meg lykkelig ! 🙂

-Jeg må bare spørre, har du silikon? 🙂

Nei, det har jeg ikke 🙂

-har du tatt fettsuging ?

Hva i all verden er det for et spørsmål? 🙂 Hehe, NEI, selvfølgelig har jeg ikke tatt det, jeg som ikke engang liker å gå til legen.. Huff.. 🙂

-hva er det beste godteriet du liker ?

Hmm, åååh det MÅ være smågodt !! Og sjokolade – oooog .. hehe neida, men jeg elsker godteri!! Jeg liker alt jeg!
Hobby, melkesjokolade, firkløver, kinderegg (!) fersken godteri, surt godteri, søtt godteri, lakris, tyggiskuler – jeg elsker tyggiskuler!! NAM 🙂

-Hvilken frisør bruker du? Noen spesielle personer? 🙂

Jeg har brukt litt forskjellig – men min favoritt frisør er Wigny – på Pikasso !! She's the best !
Og til dere som bor i Molde og rundt der – gå til besteveninnen min Malene Stølen – hun er rå!! (og norgesmester…) hihi 🙂 Jobber på hårfint på Roseby 🙂

-hvor finner du inspisrasjon til klesstilen din ? 🙂

Litt over alt egentlig.. Det er en inspirasjon i seg selv å jobbe i klesbutikk 🙂 Da er det enelt å følge med på hva som er in akkurat nå osv.. Jeg leser også mye blader .. 🙂

-kanskje litt personlig, men lurer på hvordan du får råd til alle de klærna, interiørartiklene og reisene du kjøper – og for ikke å glemme, den nye leiligheten 🙂 Har du noen tips om hvordan man lett kan spare, kanskje? 🙂

Det er kun snakk om prioritering 🙂 🙂 Jeg har aldri vært noen sparegris, så har ikke noen gode tips der desverre,, :/ Men prioriteringer er jeg flink på!

-Hvis du kom opp på topp listen, hva ville du ha gjort da? 🙂

ÅÅÅH!! For det første ville jeg hoppet rundt som en glad liten unge!! Hehe.. Nei hva ville jeg gjort da..
Jeg hadde villet blogget mer mer mer og enda mer 🙂 For at dere lesere skulle blitt fornøyd 🙂

-Ka har du lyst til å jobbe med i framtida?

Jeg vet ikke helt enda.. Jeg blir nok i BIK BOK noen år til.. Jeg føler jeg er litt åpen for alt egentlig.. Har ikke helt bestemt meg enda.. Det er så mye som popper opp i hodet mitt hele tiden.. Jeg ombestemmer meg nesten annenhver dag .. 🙂
Men jeg har vært inne på både – lege, siviløkonom, advokat, journalist ….. Ja, som dere ser vidt forskjellige ting.. Så jeg må nok bare ha litt tid til å tenke hva det er jeg EGENTLIG vil… 🙂

-Korsen ville du beskreve d sjøl med ti ord?

-Positiv
-Blid
-Takknemlig
-Snill
-Bekymret
-Ivrig
-Glad
-Redd
-Entusiastik
-Optimistisk

-Har du tenkt å jobbe på BIKBOK for alltid? 🙂 I tilfelle, hvor lenge?

Nei, ikke for alltid – men i hvertfall et par år til 🙂

Hvordan møtte du typen din?
 
Det er en ganske søt historie faktisk – men for å gjøre den litt kort..

Jeg jobbet på BIG BITE, vi fikk øye på hverandre da han gikk frem og tilbake der hvor jeg jobbet. Jeg tror vi begge ble litt betatt, og han har fortalt meg i ettertid at han hadde en eneste tanke, og det var "Henne skal jeg ha.." Hehe..
 
Så han sto iherdig på for å få tak i telefonnr mitt, men til ingen nytte.. En sommerkveld i juli under Ålesund Båtfestival – møttes vi. Egentlig helt tilfeldig, (selv om det ikke var såååå tilfeldig da jeg visste at han jobbet under festivalen…) Vi snakket ikke sammen, men vi hadde et godt øye til hverandre 🙂

Når konsertene var ferdig – gikk jeg videre sammen med noen venner .. Da tikket det plutselig inn en melding.. Det var han (som til hans store lettelse eeeeendelig hadde klart å fått tak i nr mitt.. hehe)

Han spurte om ikke jeg kunne komme tilbake til festival teltet.. Og jeg skal innrømme, jeg var rask å snu for å møte han.. Hihi..
Det var såååå koselig, vi satt og pratet i flere timer, helt til han spurte :
"Vil du bli med meg hjem og se på utsikten?" Hahahaha, jeg ler meg ihjeeeeel når jeg tenker på det… 🙂
Siden den kvelden har vi hengt sammen som erteris 🙂

-Planer om å gifte deg og få barn i nærmeste fremtid?

Nei, det blir når jeg har fått meg en utdannelse.. 🙂

-Hvor høy er du og hvor mye veier du? 🙂

Jeg er ca 164 cm.. Og rundt 51-54 kg.. 🙂

-Har du kjæledyr?

Ja, vi har en familiehund, hun heter Bella og ser sånn ut :

Søt ja? 🙂

-Nevn noen ting du er redd for?

-De jeg er glad i !
-Ulykker..
-Å fly..
-Småkryp..

-Er du romantisk?

Ja, det vil jeg si jeg er 🙂 Ganske faktisk, visst jeg bare vil 🙂

-Er typen din romantisk?

Ja, han har sine romantiske sider han også 🙂 🙂

-Har du ett bra fohold til hans søster?

Ja, det har jeg 🙂

Er du i Oslo av og til?

Ja det er jeg 🙂 I jobbsammenheng.. Eller så besøker vi gode venner 🙂 

-Vurderer du/har du vurdert å starte på jusstudiet? 🙂

Jeg har vel alltid hatt en plan om å studere jus.. Men, nå i det siste har jeg slått det mer og mer fra meg..
Vet ikke helt hva jeg vil.. Så om jeg skulle studert det, måtte jeg ha vært 100 % sikker..

-Har du planer om å gå mer skole? Hvor og hva kunne du i såfall tenke deg å studere? 🙂

Det har jeg planer om ja.. Det jeg har tenkt veldig mye på siste tiden – er studier på nett. Da kan jeg jobbe og tjene penger, samtidig som jeg får utdannet meg.. For å være helt ærlig – er ikke forelesninger og den type læring noe for meg – jeg lærer best selv.. Jeg elsker lesing, prøver og den type ting, men jeg gjør det best for meg selv 🙂

Jeg er veldig usikker på hva jeg vil studere enda, derfor venter jeg litt – til jeg er helt sikker 🙂

Håper dere er fornøyd med svarene verdens søteste søtinger !! 🙂

Jeg setter stor pris på dere !!

Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg