SVAR PÅ SPØRSMÅL – DEL 3

Har du tattovering, om du har, hvor? 🙂

Nei, det har jeg ikke – og har heller ingen planer og å ta det 🙂

Spiser du sunt?

Skulle ønske jeg kunne svart JA her, men jeg spiser ikke sånn kjempe sunt. Spiser akkurat det jeg har lyst på.

Hvor lang tid bruker du på badet om morgenen?

Mange tror sikkert jeg bruker timesvis. Men helt ærlig – så bruker jeg kanskje15 min? Jeg står opp, sminker meg i full fart, jeg bruker ikke så lang til på håret om morgenen, fordi jeg alltid sover med flette – så håret "ordner" seg selv.
Så jeg bruker ikke lang tid på badet 🙂

Hva synes du er den verste trenden som har vært det siste året?

Hmm, det tror jeg må være tresko? Hehe 🙂

Kan du kanskje en gang i fremtiden lage en typ en hit&shit top 5 liste over klær/sko/sminke?

Ja, det hørtes i grunn veldig interessant ut ! 🙂

Har du noen inspirasjons kilder i Ålesund/Oslo altså Norge?

Nei, egentlig ikke noen spesielle.. Plukker opp litt inspirasjon her og der… Men ikke fra noen bestemte personer 🙂

Bik bok er ganske casual, er det andre butikker som har plagg som skiller seg mer ut av mengden som du liker? Utenom h&m. og ebay..

Nå er jeg en veldig veldig Bik Bok jente, og er veldig sjeldent rundt og ser i butikker. Men om jeg skal nevne noen, må det jo være TOP SHOP!! Og utenom det, Monki og Zara.

Hvor langt er håret ditt? 🙂

Det er en plass mellom 50 – 55 cm 🙂
Jeg lurer på hvordan du klarer å gre håret når du har i det løshåret. detter de ikke ut da?

Hehe, nei 🙂 Det er jo festet godt fast.

Kan du lage en sminkevideo hvor du viser hvordan du sminker deg til fest, og til vanlig? 😀

Tja, kanskje det ? 🙂

Tar du solarium?

Ja, av og til så 🙂

Kan du legge ut flere outfitbilder?

Enda flere ? Hehe 🙂 Synes jeg legger ut ganske mange jeg? 🙂

Har du noen gode tips for å bli fort brun?
 
Prøv betakaroten? Den brukte jeg for ca ett år siden, synes den fungerte. Men da må du ta sol i tillegg 🙂

Hvor mye penger bruker du på sminke?

Hm, det er faktisk ganske lite. Sjeldent jeg kjøper meg sminke.. Handler meste av sminken min på Cubus, og der har jeg 40% – så ikke mye i mnd altså. Klarer ikke si en sum.. 
  
Bruker du selvbruning på kroppen? Ansiktet?
 
Ja, i blant så gjør jeg det 🙂 Både i ansiktet og på kroppen.

noen Ebay tips til oss som er nye på siden ?

http://leneorvik.blogg.no/1275818665_en_liten_ebay_guide.html

Hvor mange ulike par sko har du?

En plass mellom 40 og 50 par. Så har jeg nettopp gitt vekk 1 søppelsekk til søsteren min 🙂

Blir håret ditt slitt av å bruke micro ringer?

Nei, det synes jeg ikke. Elsker micro ringer – helt genialt.

Bruker du clips hair extension eller sveiser du på?

Jeg har microring hairextensions – fra locksandbonds.com

Hvilke ''fake''øyevipper bruker du?

Jeg kjøpte 60 par fra ebay 🙂

Kommer du til å selge noen av klærne dine på bloggen?

Ja 🙂

Har du noen gang følt at du måå følge en trend fordi du jobber i en klesbutikk?

Nei 🙂 Jeg går med det jeg føler meg vel i, og som jeg synes er kult.

Når fikk du din første kjæreste?

I 2. klasse, hihi. Vi ble sammen via flasketuten peker på.. Hehe 🙂

Har veldig lyst til å dra til Cancun i Mexico. På hvilken årstid er det lurest å dra? Hva burde jeg besøke?

Ja, det MÅ du gjøre – du kommer ikke til å angre.
Det er regntid mens det er sommer her i Norge da, men vi var der på regntiden i fjor – og været var fantastisk. Men for å være helt sikker, ville jeg ha reist en gang mellom oktober-mai 🙂
Du MÅ besøke fornøyelsesparken X-caret – åh det var så fantastisk! Vi var der i 12 timer.


Søting!

Jeg reiser jo tilbake til Mexico i August – så da skal jeg kommer med mange gode tips 🙂

Beste ferieminne? 😀

Mexico, uten tvil!

Også, 2 familieturer vi har vært på – hvor hele min familie og kjæresten min sin var på ferie sammen. Kvalitetstid – love love love. Da har vi vært i Tenerife og på Kreta.

Skal du virkelig jobbe i klesbutikk resten av livet ditt??

Nei, hvem har sagt det ? 🙂

Og syntes du ikke det er en dårlig jobb?

Nei, det er langt i fra en dårlig jobb – elsker jobben min. Får jobbe med det jeg liker best – mote. I tillegg er det en veldig sosial og aktiv jobb med mange positive og trivelige mennesker!! Det gir meg mye og jobbe på Bik Bok.

Hvilken BikBok jobber du på ?

Bik Bok Stor-Moa i Ålesund.
Så du hadde rettet håret på det siste innlegget.. er ikke det litt komplisert med det løshåret? smelter ikke de plastgreiene som sitter fast i håret?

Neida, det er overhodet ikke komplisert 🙂 Jeg unngår og rette akkurat der festene er. Man kan behandle extensions håret på akkurat samme måte som vanlig hår. Krølle, rette, bølge, farge .. 🙂

Sånn, da har jeg svart på spørsmålene deres for denne gang 🙂 Håper dere fikk svar på alt dere lurte på!

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg