SVAR PÅ SPØRSMÅL – DEL 2

Hva er det rareste som har hendt deg på jobben? mht. kunder 🙂

Jeg kommer ikke på en spesiell hendelse akkurat nå, men en veninne av meg fant en gang en BRUKT TAMPONG i prøverommet. Fysj.

Kan du lage en bildeserie der du lager sotete øyne ?…

Det skal jeg gjøre 🙂

Blir din hairextensionsene noen gang flokete? i hodebunnen, har tenkt å prøve den type du har 🙂 har noen av de falt av?

Ja, det er veldig lett at de blir flokete, spesiellt i hodebunnen. Men visst du er kjempe flink til å børste med naturbørste innerst ved festene – klarer du og unngå flokene 🙂 Ja, noen faller av i blant, men har ikke mistet mange.

Opplever du av og til frekke kunder?

Ja, desverre – og det er ikke noe morsomt.

Hva er den beste overaskelsen du noen gang har fått?

Åh, jeg har fått så utrolig mange fine overraskelser opp igjennom årene, klarer ikke nevne bare en.

Jeg glemmer aldri da jeg fikk vite jeg skulle få en lillesøster og en lillebror, det var overraskelse det! Og den beste 🙂

Så har jeg blitt overrasket mange ganger av kjæresten min, hvor jeg har vært så heldig og fått sydenturer i bursdagsgave, det setter jeg stor pris på 🙂

Jeg kunne nevnt så mye mye mer, men da blir jeg sittende her …

Har du lyst til å flytte til Oslo?

JA! Kjempe lyst! 🙂

5 negative ting og 5 positive ting om kjæresten din?

Positive :
-Omsorgsfull
-Snill
-Positiv
-Generøs
-Godhjertet

Jeg kommer ikke på noe negativt faktisk.

Hvilken drink er din favoritt?

Strawberry daiquiri. 

Har du mange venner fra det stedet du bodde før du flyttet til Ålesund?

Ja, kjempe mange! 🙂

Hvor gammel er kjæresten din?

30 år.

Kjenner du noen gang att du er baby syk?

For en stund siden, var jeg faktisk veldig babysyk. Det fordi det var så utrolig mange av vennene våre som fikk barn, tror jeg ble litt carried away. Men nå, nei. Jeg er ikke klar for baby enda, selv om jeg elsker dem!

Liker du navnet ditt, eller hadde du kunne tenkt deg å hete noe annet om du fikk bestemme selv?

Liker navnet mitt jeg 🙂

Hvilke hårprodukter bruker du?

Klippes håret ditt ofte?

Nei, nesten aldri – ikke hos frisør. I blant kan jeg ta saksen selv og stusse litt. Jeg liker ikke å klippe meg 😀

Blir håret fort slitt og er det bra kvalitet? 🙂

Utrolig bra kvalitet! Har aldri hatt hairextensions med så bra kvalitet før. Nei, det blir ikke ført slitt 🙂

Kjøper du eller får du sponset alle skoene som ofte kommer i posten?

Jeg kjøper det meste selv 🙂 Har fått sponset ett par hittil.

Hvor høy er du?

164 cm.

Tjener du bra på jobben din?

Ja, det vil jeg si – bra nok 🙂

Tjener du noe på bloggen din?

Nei, ikke så mye.. 🙂

Shortsen du har på deg på bakgrunnsbilde på bloggen får dere den inn igjen på bikbok??

Det gjør vi sikkert. Jeg vet vi får den inn i en annen farge snart, jippi! Skal oppdatere dere! 🙂

Studerer du? I såfall, hva?

Nei, akkurat nå jobber jeg bare.  

Bor du alene?

Nei, bor sammen med kjæresten min 🙂

Hva er dine drømmer for fremtiden?

Mine drømmer .. Åh – det er mange..

Først og fremst er drømmen min å fortsette å være lykkelig – sånn jeg er idag.
Jeg vil ha en solid utdanning, og solid jobb. Et trygt hjem hvor barna mine kan vokse opp. Jeg vil ha mange barn – elsker stor familier. Jeg vil helst vinne i lotto – men skal heller satse på og få meg en jobb der jeg tjener godt, og kan reise mye og gjøre det jeg vil 🙂

Hvor lenge skal du være i mexico? 🙂

2 uker. 🙂
Har du noen gang opplevd sorg?

Ja, det har jeg 🙁  Jeg har mistet både farmoren og mormoren min..

– For 2 år siden mistet jeg farmoren min, og vi hadde et helt spesiellt forhold. Når jeg vokste opp, bodde hun i huset rett ved siden av oss – og vi var sammen hver eneste dag. Hun passet meg og storebroren min da pappa jobbet. Og jeg ville overnatte hos henne hver eneste natt. Hos henne fikk jeg alltid ostesmørbrød laget av greddost – og det var det beste jeg visste. Så hadde hun alltid kamferdrops inne på kammerset sitt.. Og hver gang jeg overnattet måtte jeg synge fader vår.. Uff, ble litt trist her jeg nå .. Savner henne fælt 🙁 Vondt å miste noen man er glad i. Snufs..

Hvordan får du bølgene i håret ditt?

Fletter det i flette om natten 🙂 Man får best resultat om håret er litt fuktig.

Kjenner du noen på topplisten utenom Julia?

Ja, jeg kjenner Lars 🙂

Liker du dyr?

Jeg ELSKER dyr – åwh for noen herlige skapninger!

Har du hatt noen dyr?

Ja, jeg har hatt 3 hunder. Gaia, Tassen og Beauty. Alle er døde nå 🙁

Og idag har vi en familiehund som heter Bella 🙂

Liker du og lage mat?

Å lage mat er noe jeg liker veldig, veldig godt.

Har du røyka før, røyker du nå, hva synes du om å røyke?

Jeg røyker ikke fast. Men røyker når jeg drikker alkohol 🙂
Jeg synes ikke det er noe særlig med røyk egentlig, så jeg vet ikke helt hvorfor jeg røyker.
Ikke begynn 🙂

Har du snust før,snuser du nå,hva synnes du om og snuse?

Nei, jeg snuser ikke. Har prøvd det noen ganger. Men æsj. Synes ikke noe om snusing heller jeg..

Hvor mange kjærester har du hatt?

Hm.. Teller kjærester fra barneskolen og ungdomsskolen? 🙂

På barneskolen hadde jeg en kjæreste, i en dag! Vi turte ikke kysse en gang, hihi.
På ungdomsskolen hadde jeg 2 stk tror jeg, men det varte ikke lenge.
Tror jeg har hatt litt sånn småkjærester opp igjennom årene, sånn 1 dags forhold.. Hehe 🙂

Før jeg møtte Rolf Ivar hadde jeg en kjæreste, vi var bare sammen i noen mnd.

Når fikk du ditt første ekte kyss?

Det husker jeg faktisk ikke … 🙁

Er det noe du hater?

Det er vel ikke så mye jeg hater, å hate er et veldig sterkt ord. Jeg "hater" jo selvfølgelig småkryp og slanger og sånt..

Men er det noe jeg liker veldig lite – så er det mennesker som ikke unner andre og være lykkelig og suksessfulle.
Sjalusi og misunnelse er en stygg ting. Liker ikke.

Hva liker du veldig godt?

Positive mennesker!! 🙂 Åwh – det må være det jeg elsker mest!

Soler du deg i solarium?

Det har jeg faktisk ikke gjort på en stund nå, men jeg gjør det i blant ja 🙂 Synes det er helt greit, så lenge man ikke tar for mye, og for lenge.

Kan du lage videoer?

Ja, etterhvert 🙂

Drikker du ofte alkohol?

Ja, jeg gjør nok det. 🙂 Ikke hver dag da så klart – men i helgene.

Er du ofte på fester?

Ja, er vel det nesten hver helg 🙂

Hvilken skostr bruker du? 🙂

Str. 36.

Hva hadde du gjort om kjæresten din var utro?

For det første, så hadde jeg følt meg utrolig liten og ydmyket – ikke minst såret. Jeg hadde ALDRI tilgitt utroskap. Utroskap er det styggeste man kan gjøre mot en person.
Hadde min kjæreste vært utro mot meg – så hadde jeg nok pakket sakene mine og flyttet med en gang, og prøvd og kommet meg videre i livet.. 🙁 Ingen fortjener å bli bedratt, man fortjener kun det beste.

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg