Svar / del 3

Har fortsatt en del spørsmål igjen fra spørsmålsrunden før jul, så her kommer litt til. Er det en grunn til at du alltid må ha håret forran ene siden av ansiktet? Jeg har da ikke alltid håret foran ansiktet? Hehe, og nei – det er ikke noen grunn, annen enn at jeg liker å ha sideskill? 😀 Dette er et litt personlig spørsmål og du trenger ikke svare om det blir for personlig  Jeg sliter med depresjoner for tiden. Jeg har alltid vært slik at jeg bekymrer meg mye, for de jeg er glad i og for fremtiden. Har du noen gang opplevd tunge perioder? Du virker alltid så glad og positiv. Hvordan klarer du å være så optimistisk? Skulle gjerne vært like sprudelende og fornøyd med nået som det virker som du er  Hei, kjære deg! Jeg tror nok alle mennesker har ups and downs, og det har selvfølgelig jeg også. Ingen er perfekte, og det er helt normalt og føle seg litt nedfor / deprimert til tider. Selv om jeg er positiv og glad hele tiden, er jeg er en person som bekymrer meg alt for mye. Redd for de jeg er glad i, livredd for å få en telefon med en dårlig nyhet, redd for å ta fly, redd for mørket, redd for å være alene osv .. Det er helt menneskelig å være redd og bekymre seg, og det kan man bare ikke gjøre noe med .. Det betyr bare at du bryr deg og at du er glad i livet ditt. Det hjelper alltid å snakke om det med noen, bare få ut alt hva du tenker, alle bekymringer og alle tanker. Jeg skal love deg at du føler deg 10 kg lettere etterpå, det er ikke tabu og snakke om sånne ting. Jeg har opplevd tunge perioder i livet mitt, som feks mamma og pappas skilsmisse, bilulykken jeg var med i da jeg var 12 år osv .. Men jeg er positiv og entusiastisk av natur, sånn har jeg alltid vært .. Men jeg setter veldig stor pris på livet og alle jeg har i livet mitt, og da klarer jeg ikke være annet enn glad. Men alle, absolutt alle – positive eller negative mennesker, har tunge perioder. Jeg anbefaler deg å snakke med noen om det. Håper det går bedre 🙂 Smask Har du noen moteråd til en total sports idiot som man oftest ser i joggeklær ? Hehe 🙂 Jeg har ikke andre råd enn at man må kle seg i akkurat det man føler seg mest vel i. Men om du vil kle deg i andre ting enn joggeklær, synes jeg bare du skal prøve deg frem litt etter litt.. Prøve å finne ut hva du trives best i.. Jeans, eller kanskje tights? Tights er jo veldig behagelig, og nesten som en joggebukse.. Neeeesten .. Om du er vant å gå i komfortable klær, vil jeg nok også foreslå en litt stor deilig genser kombinert med en deilig thigts, det hadde du helt sikkert trivdes med. Hvor har du kjøpt det svarte firkantede serviset ditt ?  Ikea, for lenge siden .. Har ikke sett det der i det siste desverre.. Var du populær på videregående? Hehe, guri – hva skal man svare på sånt .. Vanskelig å si. Jeg hadde fryktelig mange venner da 🙂 Hihi.. Hva er din drømmehøyde? På meg selv tenker du? Jeg er ganske fornøyd med mine 164cm jeg, kunne kanskje vært 2 små cm lavere også faktisk.. Heia liten! Har du noen favoritt serier på TV? Åhåhå, JA! Jeg er tvslave uten like ..  Favorittene er ; Gossip girl, Frustrerte fruer, Grey’s og faktisk …. Hotel Cæsar. Det er helt sant! Mihi, har liksom alltid fulgt med på Cæsar, can’t help it.. Hvordan traff du og Rolf Ivar hverandre? Dere er såååå søte sammen  Takk for det. Vi traff hverandre da jeg jobbet på Big Bite i 2004. Det var da vi begynte å legge merke til hverandre ihvertfall. Og begge visste at vi SKULLE ha hverandre, haha .. Så møttes vi en sen sommerkveld på Ålesund Båtfestival, og siden den gang har vi hengt sammen som erteris. Kan du legge ut flere sangvideoer? Du er kjempe flink!  Tusen tusen takk, det kan jeg selvfølgelig .. Må bare finne en låt som jeg vil synge til dere først. Hvilke fag tok du på vgs, og har du tatt noe videre utdanning/skole etter du gikk ut 3. året? Jeg gikk formgivning, frisør og allmennfaglig påbygging. Har ikke gått noe mer skole etter det nei, begynte tidlig å jobbe i BIK BOK, og ble butikksjef ganske ung, så da fikk jeg smaken på arbeidslivet .. Vanskelig å gå tilbake til skolen da, altså. Men jeg har det jo STRÅLENDE fordi 🙂 Hvor mye betaler du i leie i leiligheten i Oslo? Det vil jeg helst ikke legge ut om her på bloggen 🙂 Har du mye ferieplaner for 2012? evnt. hvor? Ja, jeg har en del! Elsker jo å reise, så det er noe jeg kommer til å gjøre mye i år. Nå skal vi til Gran Canaria den 7 januar, så skal jeg til Budapest med miinto i slutten av mnd, i påsken skal vi til Gran Canaria igjen, og så skal vi til Portugal ikke lenge etter. Tenker meg en tur til London og New York i løpet av våren/sommeren, og sommerferien går enten til Cuba eller USA 🙂 Hva tenker du om jobbutsiktene fremover, går det bra med pendlingen mellom Ålesund og Oslo? Jeg kunne ikke hatt det bedre med jobb enn jeg har det nå jeg. Strålende fornøyd med mine 6 jobber. Pendlingen går kjempebra (om man ser bortifra flyskrekken..) Jeg kommer nok til å pendle ganske mye fremover nå, enda mer enn jeg gjorde før jul. Har litt hjemlengsel skjønner du .. Men skal jo til Oslo for å jobbe da, selvfølgelig! Retter du håret etter dusj? Nei, det gjør jeg faktisk aldri .. Er så vidt jeg orker å føhne det.. Hih. Hvor gammel var du når du begynte å drikke? Merket foreldrene dine det og fikk du da straff? Hehe Hehe, det holder jeg for meg selv 😀 😀 Men jeg har aldri fått noe straff, hehe. Alltid vært snill jente. Lurer på hvordan man sier opp abonnementet av Pro White tannblekingspenn? De svarer aldri når jeg ringer… Prøv å sende de en mail ? De skal jo ta telefonen .. :/ Før hadde jeg teip extentions som du har nå, bare et annet merke som jeg satt på hos min frisør! Men extentionet knutet og nesten “tovet” seg veldig fort.. Selvom dette var ordentlig hår og noe jeg betalte mye for, gjør ditt det samme eller holder det seg knutefritt gjennom dagen? Det spørs litt, vist jeg ikke har produkter i det floker det seg ikke, men om jeg har masse spray osv, er det ofte at det floker seg ja. Men det er jo ofte verre jo lysere og mer behandlet håret er da.. Jeg er veldig flink til å bruke olje i håret, det hjelper veldig! Jeg lurte bare på om du hadde noen tips nå som jeg vil søke jobb i butikk ? Personlig møte opp i butikken og snakke med butikksjefen, ha med søknad, cv og attester og gjør et GODT inntrykk 🙂 Lykke til!! Hvordan farget frisøren deg mørkere i bunnen ? Jeg har akkurat samme hårfarge som deg (altså samme naturlige), men er nå bleket ganske lys i striper. Ønsker nå å få meg den mørke etterveksten med litt hjelp. Hendrix som gjorde det ? Ring til Hendrix og spør etter Hilde Christina! Hun hjelper deg. Husker ikke helt hvilker farger vi brukte .. Hva var din erfaring med ungdomsskolen/vgs? Hadde du mange venner eller få nære? Åh, jeg elsket det. Elsket å gå på skolen! Så sosialt og lærerikt. Og, jeg var nok en av de få som faktisk likte å lese til prøver … 😀 OG skrev 9-10 sider hver eneste gang vi hadde prøver, iiik 😀 Jeg hadde masse venner 🙂  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg