Sushitime & visitor

ÅÅÅh nå har jeg fått min bestis Helen på besøk. Landet rundt halv syv tidligere ikveld, og tok meg en middag på Gardermoen mens jeg ventet på Helen som kom fra Molde litt senere. Gledelig gjensyn!! Jeg hadde forresten en meget fin hendelse på flyet tidligere. NOT. Det var så sykt turbulens da vi tok av at jeg tror alle fikk seg en støkk. Men jeg, joda. Hvordan skal jeg forklare det.. Alle hørte nok at jeg ble redd, for å si det sånn.. HAHA. Uansett, det er ikke lenge siden vi kom inn døren her, stakk innom Tammy sushi og kjøpte med oss sushi hjem. Så nå har vi skravlet og spist. Imorgen har vi fri og skal sove leeeenge. Så skal vi på innspilling av Senkveld!! IH! SØTA! Jeiii er glad i deeiii mmmm “pinglesushi” hihiih. Håper jeg får tilbake speilrefleksen min snart, for nå … NÅÅÅÅ – klikker jeg snart på bildekvaliteten. Nå skal vi kaste oss opp i senga, og se jentefilm. GOD NATT :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg