Sushitime

Nå sitter jeg her i sofaen sammen med Henriette, Lisa og Helle. Vi har vært på kino – Kong Curlig. Veldig morsom film! Venter på at guttene skal komme, de er vel her om halvannen time. Så nå skal vi se Idol på Tv2 sumo og bare kose oss. Jeg og Lisa hadde som sagt Sushi-date tidligere idag! SÅ koselig. Jeg liker egentlig ikke sushi, så idag har vi spist “nybegynner” sushi som vi kaller det. Og det var rett og slett NYDELIG. Nydelige Lisa-Mari. Hun er forresten verdens morsomste jente, jeg ler meg ihjel hvert sekund jeg er sammen med henne. Kan ikke være annet en glad sammen med henne :* Vi spiste på Tammy Sushi, som ligger på Tjuvholmen, 1 min å gå fra der jeg bor – hurra! Vi spiste Tempura Maki (Frityrstekt scampi & avocado) & California Nigiri (Crabsticks og ris) tror jeg ihverfall, ikke godt å henge med. Men godt var det! Ihvertfall for en nybegynner, anbefales. Vet ihvertfall hva jeg skal bestille meg hver søndag fremover. It´s sushitime, eller “nybegynner-sushitime” som sikkert kommer til å vare en stund :* Jakke & kjole H&M // Bukse BIK BOK // Sko Jeffrey Campbells // Veske Zara Sov godt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg