Surprisetur til London

På torsdag poppet jeg innom jobben til Maria, hun ble litt overrasket men jeg bare bablet om at jeg “skulle i banken og ville si hei på veien” … 5 minutter etterpå fikk hun beskjed om å ta tingene sine, og at jeg skulle kidnappe henne.. Jeg kjørte henne hjem, gav henne pakkeliste og en time på seg til å pakke. Så var det straka vegen til Gardermoen og LONDON. Hun har bursdag idag – så derfor ville jeg ta henne med til London for å overraske henne. Hipp hurra for min bedre halvdel ♥

Så tenkte jeg skulle dele litt tips med dere. Ikke vært i London på 4 år selv, men allerede rukket å oppdatere meg på noen rimelig digge steder! Det beste vi gjorde på hele turen var uten tvil THE IVY, Chelsea Garden (Kings Road) Herregud for et sted. En skikkelig favoritt. Atmosfæren er bare helt magisk. Drinkene, maten, service, bare det å være der. Så dit MÅ dere. Vi ble værende i hele 5 timer, så det sier litt om hvor mye vi koste oss.

Torsdag kveld hadde vi middag på Scalini. Vi er begge opptatt av italiensk mat, og dette var tipp topp! Cecconis er også en jeg vil anbefale, men jeg var litt sent ute å booke og der er det vanskelig å få bord. Men denne hadde vært mitt førstevalg. Le Petit Maison er en annen jeg fikk anbefalt også. Litt i samme gate de tre der ♥

Chiltern Firehouse, både for lunsj. middag, eller bare drinker i baren. Supercoolt!

Den kjolen her! Fra Zara.

Kan også anbefale lunsj på Wolseley – og drinker på Ritz rett ved siden av. Og Artesian Bar.

Hovarda er også et kult sted for middag og drinks.

Denne kjolen er også fra Zara

Og det var egentlig det vi rakk! Par dager i London går fort det. Men ahh så koselig. Minner meg litt om Paris faktisk.. Veldig mye folk i London da, det er det eneste negative. Du føler du går på folk i alle retninger, haha.. Men – overall, superelsk! ♥

Håper det var noen tips dere kunne ta med dere på en eventuell tur til London ♥ Masse kjærleik!

16 kommentarer
    1. Hei! Reiser snart til NYC, og i den forbindelse, så lurer jeg på hvordan du gjør det når det kommer til å tipse når man er ute å spiser etc.? Har hørt mye forskjellig, og lurer på om det faktisk stemmer at man MÅ tipse minst 15-20 % av summen? Klem.

      1. Heiii, jeg tipser alltid 20% – det er fordi de jeg kjenner som bor der sier at det “må” man.. Men er jo selvsagt opp til hver enkelt. Går mye penger i tips der 🙁 Men om du tipser 10-15% er du sikkert good, bare ikke gå under <3 KOS deg!

    2. Så utrolig fint bilde av deg det første bildet var! Der du sitter med Maria og smiler. Samme med det siste på Instagram fra flyplassen, det smilet kledde du virkelig du er flott ellers også, men der strålte du!

    3. Den hvite gbsren fra Zara, er det lenge siden du har kjøpt den? Finner ene hverken i butikk eller på nettsidene.

    4. Hel!
      Den hvite genseren din var utrolig fin. Ser du skriver at den er fra Zara. Dessverre kan jeg ikke finne den med navnet du skrev over. Ville det vært mulig om du kunne linket?

      Ellers vil jeg bare si at du inspirerer meg veldig i stilveien.
      En annen ting jeg ønsker dette året: reise ALENE takket være deg <3

    5. Hei! Hører at hotellprisene er som i Norge, men jeg vet liksom ikke hva sentrum av London er: hvor er den beste plassen å finne hotell på? 🙂

      1. Hei, vet du – jeg er ikke så kjent i London, så synes den er litt vanskelig å svare på. Har ikke helt kontroll der selv faktisk 😀 😀

    6. Hei !

      Takk for masse inspirerende looker! Alltid gøy å titte innom bloggen din Hvor er solbrillene på det siste bilde fra?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg