SURPRISE FRIDAY!

Reklame


Det er FREDAG – det er SOL, og en helt perfekt dag til å dele en supergøy NYHET med dere ♥ Er dere klare???

BUBBLEROOMXLENEORVIK !!

Herreguuuud det er så GØØØØØY! Og dette har jeg ventet så lenge på å kunne dele med dere. Nå er dagen endelig her! Jeg har i smug og all hemmelighet jobbet sammen med Bubbleroom både i Borås utenfor Gøteborg og i Gøteborg helt siden starten på året for å få til denne kolleksjonen. Dere klarer helt sikkert å tippe dere frem til hvilken type kolleksjon jeg nå skal slippe – og det er min aller første rene PARTYKOLLEKSJON! Det er nytt for meg, og jeg har hatt det så utrolig gøy på denne reisen sammen med Bubbleroom og United Influencers. Har gått og gledet meg til å dele dette med dere, så jeg håper dere synes det er like gøy som meg!?

Bubbleroomxleneorvik slippes på nett i november så det er jo under en måned til! Kolleksjonen består av mange spennende plagg og kvaliteter, i deilige høst og partyfarger. Vi snakker velour, glitter og glam og selvsagt litt LEOPARD. Sjokk?! Hehe.. Nei dere – dette blir så gøy!

Hva tenker dere? Ser dere noe dere liker ut i fra de tre første bildene? Stay tuned fremover – for det kommer mye, mye mer! Jeg gleder meg så utrolig mye til å dele alt med dere fremover ♥ Og ikke minst – så håper jeg at dere finner noen plagg som dere vil fylle partygarderoben deres med nå fremover til julebordsesong og alt gøy som skal skje de neste månedene frem mot jul! NUUUU KØØØR VI, som svenskene sier!

Og med det vil jeg også ønske dere en helt MAGISK helg! ♥

14 kommentarer
    1. Hei skjønne Lene!
      Er veldig dårlig til å legge igjen en kommentar, men her må jeg bare:
      WOOOW for noen flotte bilder av deg ♥♥♥
      Klærne ser også fantastisk flotte ut, så jeg gleder meg til å klikke hjem noen godbiter når den tid kommer – OG, gratulerer så så sååååååå mye til deg!

      1. ÅÅ tusen takk Renate – det setter jeg stor pris på!! <3 Snill du er! Håper du har en deilig deilig søndag!

    2. SÅ gøy!! Gratulerer så mye, skjønne du <3 Gleder meg veldig til å se kolleksjonen, er helt overbevist om at jeg kommer til å finne noe som faller i smak! Du er bare nydelig og har smashing stil Det eneste minuset er at kolleksjonen slippes en uke etter bursdagen min, som jeg nå er på desperat kjolejakt til

      1. ÅÅ neeeiiii 🙁 Haha, snakk om! Men du kan jo kjøpe bursdagsgave til deg selv i etterkaaaaant 😀 WOOHO!

    3. Gratulerer med ny kolleksjon! Vil det komme noe uten så lav utringning? Er veldig glad i partykolleksjoner, men liker ikke å vise altfor mye nå som jeg er i starten av 30 årene:)

    4. Gratulerer! Så gøy!!!!!! Men en ting, alle har ikke silikon og da kan en ikke gå så utringet. Dessverre. Kunne kanskje tatt hensyn til det? Jeg synes også at når en har passert 24-25 års alder, er det litt Harry med utringning uansett.jeg har store naturlige boobs, som har fin form, men håper å se noe mer tildekket. Ønsker deg uansett lykke til og håper du minner oss på datoen, er så mye som lanseres hele tiden, og er da lett å glemme.‍♂️‍♂️

      1. Hei Nora! Det forstår jeg 🙂 Dette er kun 3 av mange plagg – og alt er selvsagt ikke utringet <3 Jeg skal minne dere på! 🙂

    5. Wow, så utrolige stilige bilder av deg 🙂 Og gratulerer så mye! Så mye gøy og spennende du gjør for tiden 🙂 Ønsker deg en herlig uke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg