Surprise!

Dere husker vel denne ?   Jeg mener det virkelig, når jeg sier at jeg har brukt den HVER helg siden den dumpet ned i postkassen min. Nå kjenner jeg at jeg ikke klarer meg uten! Det er så gøy hver gang jeg har besøk her hjemme, da skal alle opp i skuffen min for å låne. Et tegn på at den er populær. Det har vært tomt på lager en stund, men har nå endelig kommet inn igjen ! Min har faktisk begynt å bli litt tom, så her på det til med litt påfylling! Krise! Jeg har hatt min siden midten av Mai, så da har jeg hatt den en måned, og brukt den ganske heftig. Så den varer en god stund! Husk på at den godt kan smøres på noen timer før man går ut, jeg har nemlig merket meg at den blir finere da! Bare et lite tips. Tror den blir ekstra fint å bruke på huden når man allerede er litt sommerbrun og gyllen i huden, den forsterker nok bare brunfargen enda mer.   Dere finner den her. Vil også tipse dere om at Coverbrands har – 25 % på alle produkter fra Glominerals. Dette gjelder ikke bronzeren, pga det er en nyhet. Glominerals har mange utrolig gode produkter som er verdt å teste ut. Jeg bruker foundation fast derfra nå, den dekker så utrolig godt synes jeg. Så bruker jeg en ganske lys farge, og legger heller solpudder over. Denne får dere her. Jeg har fargen honey medium. Sjekk ut alle produktene til glo minerals HER. -Noen som har noen glo minerals tips og komme med kanskje ?(Reklamebasert innlegg) PS! Dette tilbudet varer bare til midten av neste uke – løp og kjøøøøp!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg