Surprise!

Tilbake fra fjellet, og vi har hatt en fantastisk tur. Så utrolig koselig vi har hatt det, jeg var til og med ikke mørkeredd i natt. Selv om vi sov med vinduet ÅPENT, midt oppi grønneste skogen. Vi spilte Alias og drakk vin til langt utpå natten, og da vi endelig kom oss i seng – ble vi liggende og skravle lenge før vi til slutt sovnet. Startet dagen med nydelig frokost og latter, før vi pakket sammen og kom oss ned til sivilisasjonen igjen. Trist, men som plaster på såret tok vi oss en lunsj på Egon. Shorts Urban Outfitters / Sko Jeffrey Campbell / Jakke Zara / Topp BIK BOK Etter lunsjen gikk vi litt i gatene på jazzen, men ikke like hyggelig som det hadde vært om solen hadde tittet frem. Vi får prøve igjen i morgen. Så falt deg meg inn at jeg skulle overraske min kjære mamma! Så jeg satte meg i bilen og kjørte til Elnesvågen, litt utenfor Molde. Der lusket jeg meg inn døren, og fant en sovende mamma på sofaen, helt uvitende. Gjett om hun ble glad da hun så meg i døråpningen!! Det var like før gledestårene trillet. Koselig å overraske henne. Fin overraskelse det på en torsdag synes hun. Så nå sitter vi og skravler og ser på bilder. I natt skal jeg være her, og i morgen setter jeg kursen mot jazzfestivalen igjen. Jeg pleier alltid og se gjennom disse albumene når jeg er hos mamma. Det finnes så mange bilder og fine minner. Viser dere senere! Her er min kjære mamma. I love you! Søt ikke sant? Og verdens snilleste. Synes dere vi ligner?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg